make sense media DOOH przejmuje obsługę ekranów w salonach Top-Press

Firma make sense media DOOH zaczęła zajmować się emisją materiałów informacyjnych i reklam na monitorach w 205 salonikach prasowych i salonach Top-Press należących do Kolportera. Poprzednio odpowiadała za to spółka Call2Action.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ekrany działają w salonikach Top-Press znajdujących się w galeriach i pasażach handlowych oraz na stacjach warszawskiego metra. Na monitorach emitowane są zarówno treści informacyjne (newsy, prognoza pogody, kursy walut) dostarczane przez Polskapresse, jak też reklamy. Przez każde 6 minut materiały informacyjne są wyświetlane przez 2 minuty, reklamy - przez 3 minuty i 15 sekund, a treści autopromocyjne Kolportera - przez 45 sekund.

- Ekrany traktujemy jako narzędzie reklamy i autopromocji, będące alternatywą dla ulotek reklamowych czy gazetek promocyjnych. To szybki i skuteczny sposób na zaprezentowanie oferty zarówno naszej, jak i naszych partnerów, a wśród nich wydawnictw prasowych i dostawców produktów dostępnych przy kasie - przekonuje Piotr Lech, menadżer ds. promocji w departamencie sieci własnej Kolportera.

grafika

Poprzednio ekrany obsługiwała firma Call2Action, z którą współpraca została zakończona przed kilkoma miesiącami. Umowa z make sense media DOOH będzie obowiązywać do końca lipca 2016 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę