Makro kampanią z udziałem Michela Morana dziękuje za lojalność

Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczyna kampanię reklamową promującą 23 urodziny firmy. Jej ambasadorem został Michel Moran, szef kuchni i juror programu „Masterchef”. Za realizację działań odpowiadają Błękitne Studio, MGA i Performance Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Makro kampanią z udziałem Michela Morana dziękuje za lojalność

Jubileusz obchodzony jest pod hasłem „Urodziny ze smakiem”. Twarzą kampanii został Michel Moran, znany m.in. z programu „Masterchef” w TVN – jego wizerunek pojawi się na billboardach w całej Polsce. Celem kampanii jest podziękowanie klientom za ich wieloletnią lojalność i zachęcenie do wspólnego świętowania.

Akcja komunikująca 23-lecie Makro w Polsce jest wspierana przez zewnętrzną kampanię reklamową na billboardach w całym kraju oraz w radiu, m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio ZET Gold, RMF Classic czy Złote Przeboje. Towarzyszyć jej będzie kampania internetowa, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook i w kanale YouTube marki.

Między 29 sierpnia a 23 października na klientów sieci hurtowni będą czekać promocje, konkursy i rabaty. Makro Polska przygotowało specjalną ofertę produktową, która będzie się tematycznie zmieniać co dwa tygodnie i dotyczyć różnych kuchni: włoskiej, francuskiej, hiszpańskiej i greckiej. Klienci mogą także wziąć udział w urodzinowej loterii, w której do wygrania jest łącznie 20 dwuosobowych wycieczek do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu oraz cztery samochody Skoda Fabia.

Firma przygotowała też specjalną odsłonę Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je wymieniać na rabaty na pozycje z katalogu.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.

Michel Moran jest twarzą m.in. marki Lisner - w jednej z ostatnich kampanii tego marketera reklamował przekąski.Wcześniej restaurator występował też w reklamach przypraw Prymat, był też ambasadorem marki Kenwood.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej