SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Makro kampanią z udziałem Michela Morana dziękuje za lojalność

Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczyna kampanię reklamową promującą 23 urodziny firmy. Jej ambasadorem został Michel Moran, szef kuchni i juror programu „Masterchef”. Za realizację działań odpowiadają Błękitne Studio, MGA i Performance Media.

Article

Jubileusz obchodzony jest pod hasłem „Urodziny ze smakiem”. Twarzą kampanii został Michel Moran, znany m.in. z programu „Masterchef” w TVN – jego wizerunek pojawi się na billboardach w całej Polsce. Celem kampanii jest podziękowanie klientom za ich wieloletnią lojalność i zachęcenie do wspólnego świętowania.

Akcja komunikująca 23-lecie Makro w Polsce jest wspierana przez zewnętrzną kampanię reklamową na billboardach w całym kraju oraz w radiu, m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio ZET Gold, RMF Classic czy Złote Przeboje. Towarzyszyć jej będzie kampania internetowa, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook i w kanale YouTube marki.

Między 29 sierpnia a 23 października na klientów sieci hurtowni będą czekać promocje, konkursy i rabaty. Makro Polska przygotowało specjalną ofertę produktową, która będzie się tematycznie zmieniać co dwa tygodnie i dotyczyć różnych kuchni: włoskiej, francuskiej, hiszpańskiej i greckiej. Klienci mogą także wziąć udział w urodzinowej loterii, w której do wygrania jest łącznie 20 dwuosobowych wycieczek do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu oraz cztery samochody Skoda Fabia.

Firma przygotowała też specjalną odsłonę Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je wymieniać na rabaty na pozycje z katalogu.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.

Michel Moran jest twarzą m.in. marki Lisner - w jednej z ostatnich kampanii tego marketera reklamował przekąski.
Wcześniej restaurator występował też w reklamach przypraw Prymat, był też ambasadorem marki Kenwood.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Makro kampanią z udziałem Michela Morana dziękuje za lojalność

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl