SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Mam talent! 2" pokonał konkurencję i przyniósł 56 mln zł z reklam

Druga edycja programu "Mam talent!" miała o ponad 600 000 widzów więcej niż emitowana rok temu pierwsza seria talent show, a w paśmie emisji widowiska TVN nie dała szans konkurencyjnym stacjom. W górę poszły też wpływy reklamowe programu.

Średnia oglądalność drugiej edycji talent show wyniosła 5,39 mln widzów, co dało stacji 34,63 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 40,37 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują dane AGB Nielsen Media Research, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Taki wynik bezapelacyjnie zapewnił TVN-owi dominację w sobotnie wieczory w rywalizacji z konkurencją. Najwięcej widzów - 6,7 mln osób - zgromadził finałowy odcinek widowiska, który nadano w minioną sobotę.

Widownia drugiej serii programu była wyższa od oglądalności premierowej edycji, która przyciągała przed ekrany średnio 4,75 mln widzów przy udziale wynoszącym 31,12 proc. w 4+ i 37,69 proc. w 16-49.

Drugą edycję "Mam talent!" oglądały najchętniej kobiety, widzowie pomiędzy 25. a 59. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków show wyniosły 56 mln zł, czyli były o 1,4 mln zł wyższe niż przy pierwszej serii, ale wtedy program liczył o dwa odcinki mniej (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzca programu został Marcin Wyrostek, 27-letni akordeonista z Katowic, który otrzymał czek na 300 tys. zł. Kolejna edycja "Mam talent!" ma pojawić się na antenie TVN jesienią przyszłego roku.

Oglądalność drugiej serii "Mam talent!" odcinek po odcinku

Mam talent! 2 Wszyscy 4+ 16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
12-09-2009 20:35 4 357 743 29,31% 36,22%
19-09-2009 20:36 5 026 596 35,35% 42,61%
26-09-2009 20:35 5 026 692 33,97% 40,30%
03-10-2009 20:36 5 670 453 36,62% 43,09%
10-10-2009 20:36 5 662 442 35,06% 42,91%
17-10-2009 20:35 5 744 863 36,89% 42,51%
24-10-2009 20:35 4 859 732 29,46% 34,43%
31-10-2009 20:00 5 959 888 37,66% 43,24%
07-11-2009 20:01 5 240 128 32,40% 37,64%
14-11-2009 20:00 5 398 177 33,92% 40,26%
21-11-2009 19:59 5 168 758 33,17% 37,80%
28-11-2009 20:02 4 720 044 31,43% 35,28%
05-12-2009 20:00 6 704 752 41,80% 46,41%
średnia
5 394 771 34,63% 40,37%


Profil widowni talent show

Mam talent! 2 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,41% 84

Kobiety 59,59% 115
Wiek 4-9 4,27% 71

10-15 6,12% 83

16 - 19 3,89% 65

20 - 24 5,55% 65

25 - 29 8,73% 101

30 - 34 10,12% 126

35 - 39 7,82% 114

40 - 44 8,34% 129

45 - 49 7,73% 104

50 - 54 10,18% 123

55 - 59 9,81% 131

60+ 17,45% 92
Wlk. miasta Wieś 30,57% 78

< 50 tys. 25,77% 108

50-100 tys. 9,20% 109

100-200 tys. 9,94% 125

> 200 tys. 24,52% 119
Zawód Top management 8,32% 105

Pracownicy średniego szczebla 19,25% 136

Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,01% 101

Emeryci 27,81% 105

Inni 23,61% 77
Wykształcenie Podstawowe 42,88% 95

Średnie 33,89% 112

Wyższe 12,84% 113

Inne 10,39% 78
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Mam talent! 2" pokonał konkurencję i przyniósł 56 mln zł z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl