SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Mama TomTom" - refundacja za zakup nawigacji w promocji TomTom

W internecie i punktach sprzedaży ruszyła skierowana do mam kampania firmy TomTom, w ramach której promowane są firmowe nawigacje. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z TomTom odpowiadają firmy Stettiner ID&Story, In-Store, Performance Media i Fleishman-Hillard.

Grupą docelową kampanii "Mama TomTom" są aktywne zawodowo, korzystające z internetu i będące kierowcami mamy, które coraz częściej decydują o zakupach elektroniki w domu.

Głównym elementem akcji jest platforma mamatomtom.pl oraz promocja związana z zakupem nawigacji TomTom Via 120 oraz TomTom Via125. Osoby, które w okresie od 1 kwietnia do 31 maja br. kupią te modele w sklepach MediaMarkt, Saturn i MediaExpert, będą mogły poprzez stronę internetową uzyskać refundację 100 zł. Natomiast wszyscy posiadacze nawigacji TomTom (niezależnie od modelu), będą mogli wziąć udział w konkursie fotograficznym „Mamo, było super!” (tematyka zdjęć: rodzinne podróże z nawigacją TomTom), w którym dwie osoby tygodniowo wygrają zwrot całej sumy wydanej na nawigację.

Na mamatomtom.pl użytkowniczki będą mogły także poznać korzyści z użytkowania nawigacji TomTom, dzielić się swoimi komentarzami, poznawać pomysły innych matek na rodzinne podróże oraz zdobyć drobny upominek na lato.

Koncepcję kampanii, mechanikę promocji oraz oprawę kreatywną (online i POS) wraz z firmą TomTom opracowała agencja Stettiner ID&Story, która odpowiada również za wykonanie serwisu www oraz back-end'u służącego do obsługi promocji.

Za produkcję i dystrybucję materiałów POS oraz obsługę promocji w punktach sprzedaży odpowiada firma In-Store. Kampanię internetową zaplanowała i realizuje agencja Performance Media, a za działania public relations odpowiada Fleishman-Hillard.

Dołącz do dyskusji: "Mama TomTom" - refundacja za zakup nawigacji w promocji TomTom

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mama_Bez_TomTom
Fajna inicjatywa, refundacja zakupu nawigacji w kwocie 100 zł to sporo, no ale jest jedno "ale". Już w kwocie zdecydowanie poniżej kwoty samej refundacji można przecież kupić naviexperta, który nie tylko jest lepszy, ale też opłat dokonuje się co miesiąc więc kiedy nawigacja nie jest potrzeba to po prostu można z niej zrezygnować
odpowiedź
User
Ron
Otóż to.. ale tutaj chodzi chyba bardziej o wygodę i załatwienie wszystkiego za klientkę. Naviexperta trzeba wszak pobrać samodzielnie co jest banalnie proste, ale jak sugerować mogą takie kampanie niektórych być może to przerasta
odpowiedź