SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Mamo, to ja' zwiększa nakład

Czerwcowe wydanie magazynu ukaże się w rekordowym nakładzie 180 tysięcy egzemplarzy

"Decyzje o zwiększeniu nakładu Mamo, to ja  "wymusił"   na nas rynek czyli regularny wzrost sprzedaży Mamo, to ja, która  od 9 miesięcy nie spada poniżej 100 tysięcy - mówi Agnieszka Około- Kułak- dyrektor promocji miesięczników 'Mamo, to ja'.

Promocja czerwcowego wydania 'Mamo, to ja' będzie prowadzona w tytułach prasowych Przyjaciółka i Vita oraz w telewizji Mini Mini.

W 2005 średnia sprzedaż w pierwszym kwartale wyniosła ponad 114 tyś egz.(dane wydawcy).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' zwiększa nakład

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl