SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mamy Cię!” oglądało 1,8 mln widzów. Show przyniósł 24 mln zł z reklam

„Mamy Cię!” w wiosennym sezonie oglądało średnio 1,84 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 23,6 mln zł.

fot. tvnfot. tvn

Program „Mamy Cię!” na antenie TVN pokazywany był w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 1 marca do 24 maja 2015 roku (ostatni odcinek wyemitowano wyjątkowo o 21.00). Średnia oglądalność rozrywkowej produkcji wyniosła 1,84 mln osób, co przełożyło się na 10,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek formatu, który jednak nie konkurował z hitowym serialem TVP1 „Ranczo”. Zgromadził on przed telewizorami 3,16 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki produkcji

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-03-2015

19:59:41

3 157 593

18,10%

08-03-2015

20:00:18

2 730 105

15,72%

22-03-2015

20:00:55

2 127 896

11,99%

W analogicznym okresie ub.r. TVN w niedziele po 20.00 gromadził o około 500 tys. widzów więcej niż wiosną br. Wówczas pokazywano serial „Lekarze”, który oglądało średnio 2,34 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 13,77 oraz 15,39 proc. Trzeba jednak zaznaczyć, że „Lekarze” kończyli się o 21.00, a „Mamy Cię” trwało do około 21.20 (zobacz te dane).

TVN w paśmie nadawania „Mamy Cię” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza lokata należała do TVP1 z udziałem na poziomie 26,94 proc., nadającej w tym czasie „Sport”, „Pogodę”, „Ciszę nad rozlewiskiem”, „Ranczo” oraz audycje związane z wyborami prezydenckimi. Drugie miejsce zajął Polsat (11,50 proc.; gł. „Tylko muzyka”), zaś najsłabiej z „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (5,48 proc.; kabarety i początek seriali „Służby specjalne” i „Krew z krwi”).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był drugi, a Polsat zajął miejsce trzecie.

Widownia programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

4 560 886

26,94%

20,50%

Polsat

1 945 960

11,50%

12,14%

TVN - Mamy Cię!

1 837 737

10,86%

13,28%

TVP2

927 977

5,48%

5,31%

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji formatu wyniosły 23,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Program rozrywkowy „Mamy Cię!” na antenę TVN powrócił po niemal 10 latach przerwy. W nowym sezonie wkręcane w żarty z ukrytą kamerą były najczęściej gwiazdy TVN. Zamiast Szymona Majewskiego, gospodarzami show byli Marcin Prokop i Szymon Hołownia.

Pierwszy sezon „Mamy Cię!” pojawił się w TVN w marcu 2004 roku, a po trzech seriach w czerwcu 2005 roku format został zdjęty z anteny.

Dołącz do dyskusji: „Mamy Cię!” oglądało 1,8 mln widzów. Show przyniósł 24 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m
totalna szmira i badziewie
odpowiedź
User
m
totalna szmira i badziewie
odpowiedź
User
Kev
Te ich żarty, wkręcanie w te dziwne sytuacje - nudne i sztuczne, to był stary nieświeży kotlet. Temu programowi już podziękujemy
odpowiedź