SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mamy w sieci

Robienie zakupów w sieci czy też korzystanie z serwisówspołecznościowych to coraz częściej wykonywane czynności przezamerykańskie matki.

Według eMarketera, ponad 40 procent amerykańskich kobietkorzystających z internetu (około 35 milionów) to matki mającedzieci w wieku poniżej 18 lat. Do 2012 roku liczba ta ma wzrosnąćdo 39,6 miliona.

Ponad 80 procent amerykańskich mam korzysta z internetuprzynajmniej raz w miesiącu, w porównaniu do 68 procent w przypadkuogółu kobiet w USA.

Z kolei z badania firmy Experian wynika, że z internetu korzysta86,3 procenta amerykańskich kobiet mieszkających z co najmniejjednym swoim dzieckiem. Jeszcze wyższy wskaźnik - 84,1 procenta -zanotowano w przypadku kobiet powyżej 18. roku życia będących wciąży.

Po urodzeniu pierwszego dziecka - jak pokazuje badanie firmyIntelligence Group - 47 procent amerykańskich matek więcej czasupoświęca na surfowanie po sieci. 37 procent przeznacza ma internettyle samo czasu co wcześniej, a tylko 16 procent rzadziej logujesię do sieci odkąd ma dziecko.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Mamy w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl