SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mandzia, Naruciak w średniowiecznym pojedynku promują grę „Margonem” (wideo)

Youtuberzy gamingowi Mandzia i Naruciak biorą udział w kampanii promującej „Margonem”, grę internetową z portfolio firmy Garmory. Akcję przygotowała i prowadzi agencja mediowa K2 Media (należąca do Grupy K2).

Article

Kampania utrzymana w klimacie średniowiecznego pojedynku. Na potrzeby akcji Mandzia i Naruciak nagrali materiały wideo i przedstawili swoje propozycje zmian w grze, które będą systematycznie wdrażane. Każdy użytkownik mógł wybrać postać ulubionego vlogera, proponującego ciekawsze zmiany w grze i zagłosować na niego

Za przygotowanie i realizację strategii mediowej, planowanie i zakup mediów oraz komunikację marki „Margonem” na Facebooku odpowiada K2 Media. Agencja zajęła się też kreacją reklam.

Działania potrwają do końca stycznia 2016 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mandzia, Naruciak w średniowiecznym pojedynku promują grę „Margonem” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl