Marcin Chłopaś wydawcą strony głównej WP.pl

Od początku marca Marcin Chłopaś został jednym z wydawców strony głównej WP.pl. Do tej pory pracował w portalu TVNwarszawa.pl jako wydawca.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Marcin Chłopaś wydawcą strony głównej WP.pl

Chłopaś wcześniej pracował w portalu TVNwarszawa.pl, gdzie zajmował się tematyką Warszawy i regionów. Poprzednio - do maja 2016 roku pracował w redakcji „Teleexpressu”, skąd odszedł po 9 latach.

- Po 9 latach zamknęły się za mną drzwi redakcji Teleexpressu TVP. Bardzo będzie tęskno za tą redakcją, bo to wyjątkowy, pozytywny zespół. Ale wierzę, że dla mnie to będzie naprawdę dobra zmiana - napisał wtedy na Facebooku.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl komentuje: - W TVN24.pl odpowiadałem za tematy związane z Warszawą oraz regionami. Teraz zajmę się szerszą tematyką. To dla mnie duża możliwość rozwoju, zwłaszcza że podejmuję pracę u lidera rynku internetowego. Po kilku dniach w Wirtualnej Polsce widzę dwie rzeczy: że trafiłem z jednego zespołu świetnych dziennikarzy do drugiego. I że wiele się tu nauczę - podkreśla.

Wcześniej do zespołu wydawców Wirtualnej Polski dołączyła Kamila Kamień - z firmą związana jest od sierpnia 2018 roku (wcześniej pracowała w TVN24), oraz Tomasz Michalski - pracuje od września 2018 roku (poprzednio był zatrudniony w Onecie).

W lutym br. w serwisach i aplikacjach Grupy Wirtualna Polska internauta każdego dnia spędzał przeciętnie 37 minut i 27 sekund, a na Facebooku - 26 minut i 47 sekund. Grupa TVP zanotowała pod tym względem 42 minuty i 55 sekund, Grupa Interia.pl - 29 minut i 18 sekund, Grupa Google - 28 minut i 35 sekund, a Grupa TVN - 27 minut i 30 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu