SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcowy cennik Polsatu: najdroższe „Tylko muzyka” i „Pierwsza miłość”

W ofercie reklamowej Polsatu na marzec ponad 60 tys. zł kosztują spoty przy show „Tylko muzyka. Must be the music” i „Got to Dance. Tylko Taniec”, serialu „Pierwsza miłość” oraz filmowych „Mega Hitach”. Ogółem spoty są średnio o 6,4 proc. droższe niż rok wcześniej.

W marcowym cenniku Polsatu reklamy przy niedzielnym show „Tylko muzyka. Must be the music” kosztują od 58,9 do 68,1 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny spotów 30-sekundowych). To sporo więcej niż rok wcześniej, kiedy za reklamę przy programie trzeba było zapłacić od 42,9 do 50,8 tys. zł. Z kolei spoty przy drugim show rozrywkowym stacji - zaplanowanym na piątkowe wieczory „Got to Dance. Tylko Taniec” (więcej o tym formacie) - kosztują 59,2 do 61,3 tys. zł. W marcu ub.r. w tym paśmie pokazywane były filmy, a przy jednym z nich najdroższa reklama kosztowała aż 70,4 tys. zł.

>>> Wiosna w Polsacie: dwa duże widowiska i kolejne sezony seriali

Jeśli chodzi o filmy, to w bieżącej ofercie najkosztowniejsze dla marketerów są te z poniedziałkowo-wtorkowego cyklu „Mega Hit”. Przy czym obecnie cena reklamy w tym paśmie to maksymalnie 63,1 tys. zł, czyli 12,2 tys. zł mniej niż rok temu.

Wśród seriali najdroższa dla reklamodawców jest „Pierwsza miłość”, przy której ceny spotów mocno poszły w górę w skali roku. Teraz reklamy w kolejnych przerwach przy premierowych odcinkach kosztują 35, 49,8 i 63,1 tys. zł, podczas gdy przed rokiem cena takiego spotu wynosiła maksymalnie 50,3 tys. zł. Natomiast za spot przy „Kościach” trzeba zapłacić od 53,2 do 56,3 tys. zł (rok temu reklama przy serialu kosztowała nawet 60,1 tys. zł), a przy „Hotelu 52” - maksymalnie 51 tys. zł, czyli 3,7 tys. zł mniej niż rok wcześniej. Z kolei na reklamę przy serialu docu soap „Pamiętniki z wakacji”, który zdobył jesienią sporą popularność, trzeba wydać nawet 54,9 tys. zł.

W wieczornym paśmie informacyjnym niezmiennie najdroższe są spoty po „Wydarzeniach” a przed serwisem sportowym. Obecnie kosztują maksymalnie 47,2 tys. zł, czyli 4 tys. więcej niż przed rokiem.

Ogółem reklamy w marcowym cenniku Polsatu są średnio o 6,4 proc. droższe niż rok wcześniej. Polsat przedstawił ofertę reklamową na marzec jako drugi z głównych nadawców - od wtorku sprzedaż reklam na przyszły miesiąc prowadzi TVP (zobacz szczegóły jej cennika).

Dołącz do dyskusji: Marcowy cennik Polsatu: najdroższe „Tylko muzyka” i „Pierwsza miłość”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pkk
Bo to od lat najlepszy serial w ramówce polskojęzycznych stacji, a Tylko Muzyka, wiadomo, hit Polsatu, nie przegapiam żadnego odcinka, więc trudno się dziwić, że wtedy najlepiej się zareklamować, a skoro tak, to można i podnieść stawki.
odpowiedź