SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marek Zawada w zarządzie i na czele działu eventowego 180heartbeats+ Jung v. Matt

Agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v. Matt uruchomiła dział eventowy, którym jako experiential director kieruje Marek Zawada. Jednocześnie wszedł on w skład zarządu firmy.

Marek ZawadaMarek Zawada

Zadaniami działu eventowego 180heartbeats + Jung v. Matt jest opracowywanie koncepcji, projektowanie i realizacja różnorodnych przedsięwzięć: od ambientów po gale, koncerty czy akcje niestandardowe. W projektach wykorzystywane są nowe technologie, m.in. 3D mapping, drony, czy wirtualna rzeczywistość

- Nasza digitalowa specjalizacja pozwala organizować eventy o rozbudowanym wymiarze interaktywnym, w sprytny sposób wykorzystujące najnowszą technologię. I odwrotnie - z kompetencjami eventowymi jesteśmy w stanie poszerzyć dotychczasowe strategie online marek o doświadczenia w świecie offline - przekonuje Marek Zawada.

180heartbeats + Jung v. Matt zrealizowała już niestandardowe akcje eventowe i ambientowe Narodowego Centrum Kultury, Gali BGK, a także „#głowadogóry” dla marki Big Milk i niedawny ambient z intruzem z kosiarką na boisku przed meczem Legii Warszawa.

Marek Zawada pracuje w agencji od marca br. Przedtem przez rok pełnił funkcję head of business w Smartest Heads, przez trzy lata był szefem produkcji w Em Labie, był też związany z Synthesis Media. Przygotowywał eventy i akcje ambientowe (także cykliczne) dla takich klientów jak Allegro, BGK, CEDC, Google, HSBC, Hyundai, Netia, PZU, Samsung, TEDx Warsaw, Telewizja Polska, Tchibo.

Dołącz do dyskusji: Marek Zawada w zarządzie i na czele działu eventowego 180heartbeats+ Jung v. Matt

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl