SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka Kętrzyński zmienia nazwę na Kętrzyński 1945. Nowe logo i opakowania

Brand Kętrzyński w wyniku rebrandingu funkcjonować będzie pod marką parasolową Kętrzyński 1945. Działania przygotowała agencja Huddleston.

Article

W komunikacie prasowym na temat zmiany nazwy marki na Kętrzyński 1945 czytamy, że "tak datują się początki firmy, która od zakończenia II wojny światowej mieści się w Kętrzynie na Mazurach".

- Dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się na  rebranding całej oferty i stworzenie marki parasolowej, której logo połączy  wszystkie produkty z naszej oferty. Chcemy, aby spójny wizerunek budował świadomości marki zarówno wśród wieloletnich lojalnych klientów, jak i młodych konsumentów poszukujących marek godnych zaufania - informują przedstawiciele firmy w komunikacie prasowym.

Nowa etykieta majonezu zachowuje dotychczasową, żółto-czerwoną kolorystykę i stylizowany napis. Większe zmiany nastąpiły w wyglądzie opakowań innych produktów z portfolio firmy. Piernik kętrzyński zmienił swoje opakowanie na bardziej  wyraziste i przejrzyste. Do oferty ciast wprowadzono nowości takie jak Karpatka,  Ciasto kruche czy Sernik na zimno. Nowy wygląd opakowań mają także musztardy.

Za rebranding odpowiada warszawska agencja Huddleston.

     

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marka Kętrzyński zmienia nazwę na Kętrzyński 1945. Nowe logo i opakowania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl