SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marketing lojalnościowy w San Markos

San Markos stworzyło dział, którego zadaniem jest dostarczanie usług z zakresu zintegrowanego wsparcia sprzedaży, a w szczególności marketingu lojalnościowego.

„Niewątpliwie przewagą konkurencyjną nowego działu jest łączenie know-how z kreatywnością – w pracę nad projektami z zakresu wsparcia sprzedaży angażowany jest dział kreacji specjalizujący się właśnie tym obszarze. Najistotniejsze jest jednak to, że nasze usługi przynoszą klientom wymierne efekty sprzedażowe i osiągają rewelacyjne wyniki np. uczestnictwa grupy docelowej w programach lojalnościowych, przekraczające 90%!” – komentuje Magdalena Czaja Prezes San Markos.

W planach firmy jest inwestycja w rozwój już istniejącego zaplecza, które wzmocnione zostanie przez nowe osoby. Obecnie trwa rekrutacja pracowników do struktury, liczącej 15 osób w Warszawie i Krakowie. Za rozwój nowego działu odpowiada Tomasz Dembiński Partner agencji, dotychczas kierujący działem obsługi klienta.

Docelowo struktura zajmująca się marketingiem lojalnościowy ma stanowić odrębny podmiot działający w holdingu z San Markos Republiką Dobrej Marki, która oferuje usługi z zakresu full service.

Dołącz do dyskusji: Marketing lojalnościowy w San Markos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl