SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Jóźwiak z Google przewodniczącą jury Złotych Spinaczy

Przewodniczącą jury 21. edycji konkursu branży PR Złote Spinacze będzie Marta Jóźwiak, dyrektorka ds. komunikacji w Europie Środkowo – Wschodniej w Google. Konkurs organizuje Związek Firm Public Relations. 

Marta Jóźwiak, z Google związana od 2008 roku, kieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację koncernu w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do firmy przez 4 lata kierowała działem komunikacji Canal+ Cyfrowego i pełniła funkcję rzecznika prasowego spółki. Doświadczenie w branży zdobywała pracując w agencjach PR, m.in. w agencji First Public Relations, głównie dla klientów korporacyjnych, z branży telekomunikacyjnej, technologicznej, finansowej i farmaceutycznej. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

– Złote Spinacze to największy konkurs PR w Polsce, który rok po roku notuje rekordową liczbę zgłoszeń. W gronie ponad stu ekspertów będziemy analizować i oceniać kilkaset ambitnych projektów, zgłaszanych w kilkudziesięciu konkursowych kategoriach. To niemałe wyzwanie, ale także unikalna dla nas wszystkich okazja do spojrzenia na trendy i kondycję sektora public relations w ostatnim roku. Wierzę, że podnosząc konkursową poprzeczkę, podnosimy jednocześnie standardy w naszej branży. Jako jurorka, cenię w zgłoszonych projektach nie tylko dobrą strategię i kreatywną realizację, ale także trafną diagnozę, będącą podstawą do obrania strategii oraz to, w jakim stopniu kampania osiągnęła konkretne założone cele. Z ogromną ciekawością przyjrzę się też nowej w tym roku kategorii „Walka z dezinformacją” - komentuje Marta Jóźwiak.

 

W tym roku konkurs Złote Spinacze rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych). Projekty do 21. edycji można zgłaszać w trzech terminach poprzez platformę online. Pierwszy termin zgłoszeń potrwa do 7 sierpnia, drugi do 1 września, a ostateczny termin zgłoszeń upłynie 10 września br. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.

W 20. edycji konkursu Złote Spinacze jury przyznało łącznie 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL. Tytuły Gwiazdy PR trafiły do Małgorzaty Mejer, dyrektorki ds. komunikacji korporacyjnej w Procter & Gamble oraz najlepszej na świecie tenisistki Igi Świątek. 

Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym konkursu Złote Spinacze.  

Dołącz do dyskusji: Marta Jóźwiak z Google przewodniczącą jury Złotych Spinaczy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl