Marta Jóźwiak z Google przewodniczącą jury Złotych Spinaczy

Przewodniczącą jury 21. edycji konkursu branży PR Złote Spinacze będzie Marta Jóźwiak, dyrektorka ds. komunikacji w Europie Środkowo – Wschodniej w Google. Konkurs organizuje Związek Firm Public Relations.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marta Jóźwiak z Google przewodniczącą jury Złotych Spinaczy

Marta Jóźwiak, z Google związana od 2008 roku, kieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację koncernu w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do firmy przez 4 lata kierowała działem komunikacji Canal+ Cyfrowego i pełniła funkcję rzecznika prasowego spółki. Doświadczenie w branży zdobywała pracując w agencjach PR, m.in. w agencji First Public Relations, głównie dla klientów korporacyjnych, z branży telekomunikacyjnej, technologicznej, finansowej i farmaceutycznej. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

– Złote Spinacze to największy konkurs PR w Polsce, który rok po roku notuje rekordową liczbę zgłoszeń. W gronie ponad stu ekspertów będziemy analizować i oceniać kilkaset ambitnych projektów, zgłaszanych w kilkudziesięciu konkursowych kategoriach. To niemałe wyzwanie, ale także unikalna dla nas wszystkich okazja do spojrzenia na trendy i kondycję sektora public relations w ostatnim roku. Wierzę, że podnosząc konkursową poprzeczkę, podnosimy jednocześnie standardy w naszej branży. Jako jurorka, cenię w zgłoszonych projektach nie tylko dobrą strategię i kreatywną realizację, ale także trafną diagnozę, będącą podstawą do obrania strategii oraz to, w jakim stopniu kampania osiągnęła konkretne założone cele. Z ogromną ciekawością przyjrzę się też nowej w tym roku kategorii „Walka z dezinformacją” - komentuje Marta Jóźwiak.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Związek Firm Public Relations (@zfpr_pl)

W tym roku konkurs Złote Spinacze rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych). Projekty do 21. edycji można zgłaszać w trzech terminach poprzez platformę online. Pierwszy termin zgłoszeń potrwa do 7 sierpnia, drugi do 1 września, a ostateczny termin zgłoszeń upłynie 10 września br. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.

W 20. edycji konkursu Złote Spinacze jury przyznało łącznie 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL. Tytuły Gwiazdy PR trafiły do Małgorzaty Mejer, dyrektorki ds. komunikacji korporacyjnej w Procter & Gamble oraz najlepszej na świecie tenisistki Igi Świątek. 

Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym konkursu Złote Spinacze.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu