Marta Wojciechowska szefową działu consumer PR w TBWA PR

Marta Wojciechowska, dotychczasowa account manager w agencji TBWA PR, awansowała na stanowisko head of consumer PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do jej obowiązków należy przede wszystkim zarządzanie działem obsługującym marki konsumenckie oraz realizacja aktywności z zakresu new business.

Marta Wojciechowska z agencją związana jest od 2011 roku. Ma siedmioletnie doświadczenie zawodowe w obszarze PR i doradztwa komunikacyjnego. Wcześniej pracowała m.in. w ITBC Communication.

Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Studiuje także podyplomowo Historię i Kulturę Żydów Polskich. Dodatkowo, interesuje się literaturą faktu oraz literaturą skandynawską.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style