SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mateusz Gessler poleca mrożone warzywa na patelnię Hortexu (wideo)

Hortex ruszył z drugą odsłoną nowej kampanii reklamowej z udziałem Mateusza Gesslera. Szef kuchni tym razem poleca mrożone warzywa na patelnię.  Działania reklamowe realizują Opus B, Papaya Films i MediaCom.

Article

W nowej odsłonie kampanii Hortexu promowane są mrożone warzywa na patelnię. Produkt dostępny jest następujących wariantach smakowych: francuskie, greckie i hiszpańskie. Bohaterem spotu jest Mateusz Gessler, szef kuchni znany też jako juror programu „Masterchef Junior” w TVN.

To kontynuacja kampanii rozpoczętej we wrześniu, w której Gessler reklamował gotowe mrożone zupy Hortexu. Idea komunikacji bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni którzy odpowiadają za przygotowania codziennych posiłków.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz w internecie.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Spot wyprodukowała Papaya Films, reżyserem był Tadeusz Śliwa, postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Za przygotowanie strategii, kreacji i całości działań w internecie odpowiada agencja F11. Strategię mediową i zakup mediów offline zapewnił Mediacom, natomiast za zakup mediów online odpowiada agencja Pure Play. Projekty opakowań Warzyw na patelnię stworzyła agencja HiBrands.

Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mateusz Gessler poleca mrożone warzywa na patelnię Hortexu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl