Mateusz Gessler poleca mrożone warzywa na patelnię Hortexu (wideo)

Hortex ruszył z drugą odsłoną nowej kampanii reklamowej z udziałem Mateusza Gesslera. Szef kuchni tym razem poleca mrożone warzywa na patelnię.  Działania reklamowe realizują Opus B, Papaya Films i MediaCom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Gessler poleca mrożone warzywa na patelnię Hortexu (wideo)

W nowej odsłonie kampanii Hortexu promowane są mrożone warzywa na patelnię. Produkt dostępny jest następujących wariantach smakowych: francuskie, greckie i hiszpańskie. Bohaterem spotu jest Mateusz Gessler, szef kuchni znany też jako juror programu „Masterchef Junior” w TVN.

To kontynuacja kampanii rozpoczętej we wrześniu, w której Gessler reklamował gotowe mrożone zupy Hortexu. Idea komunikacji bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni którzy odpowiadają za przygotowania codziennych posiłków.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz w internecie.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Spot wyprodukowała Papaya Films, reżyserem był Tadeusz Śliwa, postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Za przygotowanie strategii, kreacji i całości działań w internecie odpowiada agencja F11. Strategię mediową i zakup mediów offline zapewnił Mediacom, natomiast za zakup mediów online odpowiada agencja Pure Play. Projekty opakowań Warzyw na patelnię stworzyła agencja HiBrands.

Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii