Mateusz Morawiecki: ważny jest patriotyzm medialny, media powinny mieć na uwadze interes Polski

Potrzebujemy niezależnego myślenia. Jest patriotyzm gospodarczy, ale też ważny jest patriotyzm medialny. Media powinny mieć na uwadze interes Polski - mówił premier Mateusz Morawiecki podczas 3. urodzin telewizji wPolsce.pl (Grupa Fratria).

pap / bcz
pap / bcz
Udostępnij artykuł:
Mateusz Morawiecki: ważny jest patriotyzm medialny, media powinny mieć na uwadze interes Polski
fot. Adam Guz / KPRM

Jak podała na Twitterze Kancelaria Premiera, Mateusz Morawiecki gościł w środę na trzecich urodzinach telewizji wPolsce.pl. "Nazwa pokazuje, gdzie szukacie inspiracji - w Polsce, w jej dziejach. Macie na pierwszym miejscu interes Polski" - mówił podczas uroczystości szef rządu.

"Potrzebujemy niezależnego myślenia. Jest patriotyzm gospodarczy, ale też ważny jest patriotyzm medialny. Media powinny mieć na uwadze interes Polski i za to dziękuję" - podkreślał.

Morawiecki życzył też patriotyzmu medialnego wszystkim Polakom. "Żeby wszystkie media myślały po polsku, pilnowały polskich interesów i patriotyzmu medialnego" - powiedział.

Podczas wydarzenia wręczono "Złote kamery", których laureatami zostali m.in. wiceministrowie: spraw zagranicznych Paweł Jabłoński, sprawiedliwości Marcin Warchoł i rodziny, pracy i polityki społecznej Anna Schmidt-Rodziewicz, a także szef Komitetu Wykonawczego PiS Krzysztof Sobolewski.

Fratria ze wzrostem wpływów i zysku

Wpływy z reklam wyniosły 28,14 mln zł, a ze sprzedaży prasy - 7,8 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]