SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska w dziale strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl

Dział strategii subskrypcyjnej portalu Wyborcza.pl powiększył się o dwie osoby, które będą odpowiadać za marketing subskrypcji oraz komunikację z prenumeratorami. Mateusz Nowak objął stanowisko digital engagement lead, a w jego zespole zaczęła pracę Aleksandra Stelmach-Rowińska jako digital engagement specialist.

Mateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska, fot. materiały prasoweMateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska, fot. materiały prasowe

Mateusz Nowak będzie odpowiedzialny za marketing prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” i wdrożenie strategii komunikacji, dotyczącej oferty subskrypcyjnej, a także za wzmocnienie zaangażowania prenumeratorów oraz ich satysfakcji z bycia częścią tej społeczności.

- W ubiegłym roku Wyborcza.pl pozyskała rekordową liczbę nowych subskrybentów. Dlatego w naturalny sposób nasza uwaga koncentruje się obecnie na zapewnieniu im odpowiedniej oferty i odpowiadaniu na ich potrzeby tak, by pozostali w gronie cyfrowych prenumeratorów. Podobnie jak inni wydawcy działający w modelu subskrypcyjnym stawiamy na mocniejsze angażowanie okazjonalnych użytkowników Wyborcza.pl oraz nowych subskrybentów - 2021 będzie dla nas rokiem zaangażowania - komentuje Dorota Adamczyk, chief digital revenue officer „Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl.

Mateusz Nowak od 2007 r. zajmuje się marketingiem produktów i serwisów cyfrowych. Początkowo pracował w Grupie Interia, na stanowisku senior brand managera. Odpowiadał za promocję i wzrost serwisów rozrywkowych i komunikacyjnych (w tym m.in. muzyka.interia.pl, film.interia.pl czy Interia Poczta). W kolejnych latach był w zespołach firm Medicover i Cube Group - w tej ostatniej kierował jednym z zespołów odpowiedzialnych za strategie i działania komunikacyjne oraz mediowe w obszarze online dla klientów bezpośrednich agencji. W 2019 r. dołączył do TIDAL, gdzie na stanowisku Marketing Managera odpowiedzialny był za działania akwizycyjne, akcje specjalne, komunikację z użytkownikami oraz współpracę z partnerami na wybranych rynkach CEE. Ostatni rok spędził w firmie Huawei Polska, jako Marketing Manager, odpowiadając za promocję serwisów i aplikacji własnych oraz platformy Huawei Ads.

Z kolei Aleksandra Stelmach-Rowińska już na studiach rozpoczęła ścieżkę zawodową we współpracy z lokalną agencją PR, równocześnie pomagając w tworzeniu strategii komunikacji dla marek rodzimych. W 2019 r. podjęła współpracę z grupą Domodi. Pracując w dziale social media, odpowiedzialna była za działania organiczne, tworzenie kontentu oraz definiowanie grup odbiorców.

W kwietniu z zespołem Wyborcza.pl pożegnał się Mateusz Szaniewski, szef marketingu subskrypcji cyfrowych dziennika, były szef mediów społecznościowych „Gazety Wyborczej”. W maju odchodzi też Danuta Breguła, dyrektorka strategii subskrypcyjnej „Gazety Wyborczej”.

Pod koniec pierwszego kwartału br. „Gazeta Wyborcza” miała 258 tys. cyfrowych subskrypcji. Na koniec ub.r. prenumeratorów cyfrowych było 259,6 tys. W kwietniu br. portal Wyborcza.pl zanotował 8,83 mln odwiedzających i 30,26 proc. zasięgu.

Dołącz do dyskusji: Mateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska w dziale strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wujek
uff, myslalem ze Maciej Nowek powrócił
odpowiedź