Mateusz Wrzos i Mateusz Jura w nowej agencji SEO Greyotters

Wystartowała agencja greyotters, założona przez Mateusza Wrzosa i Mateusza Jura. Ma specjalizować się w działaniach SEO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mateusz Wrzos i Mateusz Jura w nowej agencji SEO Greyotters
Mateusz Jura (po lewej) i Mateusz Wrzos

Założycielami agencji są Mateusz Wrzos i Mateusz Jura. Przez kilka lat pracowali wspólnie w warszawskim biurze iProspect, będącym agencją performance marketingową grupy dentsu.

- Razem z Mateuszem współpracowaliśmy, pozyskując i prowadząc projekty w obszarze performance marketingu od lat. Własna, niezależna agencja, skupiająca doświadczonych ekspertów, specjalizujących się w działaniach online wydawała się być naturalną koleją rzeczy. Mamy młody zespół, robimy solidną robotę i szybko rośniemy. Pomimo tego, że rynek agencji wydaje się pozornie nasycony, uważamy, że przez jego dynamikę wciąż jest na nim miejsce dla podmiotów, które opierają swoje działania na analizie danych - komentuje Mateusz Jura, współzałożyciel greyotters.-  W naszej działalności szczególny nacisk chcielibyśmy położyć na działaniach prowadzonych międzynarodowo, już w tym momencie pracujemy z partnerami z Polski, którzy oferują swoje usługi na rynkach zagranicznych. Mamy też na pokładzie klientów spoza granic naszego kraju - dodaje Jura.

- Jako greyotters świadczymy szeroko pojęty consulting w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych, dbając o synergię z działaniami w innych kanałach digital marketingu. Stawiamy na partnerskie podejście i od początku pracujemy nad tym, aby klienci kojarzyli nas z rzetelnymi i transparentnymi działaniami wysokiej jakości. - mówi Mateusz Wrzos, drugi ze współzałożycieli greyotters.

Mateusz Wrzos był ostatnio odpowiedzialny za zarządzanie zespołem SEO w iProspect, prowadząc działania dla większości klientów dentsu. Od lat zajmuje się tym obszarem performance marketingu mając na koncie globalnie prowadzone działania dla marek takich jak Procter&Gamble, Reckitt Beckinser, Amway, Link4, Philips czy Sodexo, . Ze spółką rozstał się w 2020 roku. Oprócz tego zajmował się doradztwem w obszarze działań SEO dla wiodących marek i ecommerce obecnych na polskim rynku.

Mateusz Jura ostatnie dwa lata spędził w Omnipack - dostawcy usług dla ecommerce, gdzie był odpowiedzialny za obszar business developmentu, będąc jednocześnie jednym z inwestorów w spółce. Wcześniej przez kilka lat odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów w iProspect. Pracował w marketingu po stronie klienta, ma też doświadczenie w doradztwie strategicznym. Współpracował z markami takimi jak Procter&Gamble, Reckitt Beckinser, Amway, Hörmann czy Axa. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Agencja nawiązała już współpracę z takimi partnerami jak: Grupa OLX (Motopedia, 321sprzedane), Stor9_, Flying Bisons, Webinterpret czy Booost. W swoim portfolio greyotters ma również szybko rozwijające się startupy, takie jak Omnipack, Jutro Medical, Psibufet, Hype Me czy Blockhunters.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu