Mattel wraca z marką Masters of the Universe. Cezary Pazura w roli He-Mana

Producent zabawek Mattel wraca na rynek z marką Masters of the Universe (Władcy Wszechświata). W kampanii promującej reedycję kultowych figurek kolekcjonerskich udział wzięli aktorzy Cezary Pazura oraz Janusz Chabior.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W latach 80. firma Mattel zaprojektowała figurki przedstawiające bohaterów Eternii, które wraz z komiksami i bajką stały się prawdziwą sensacją. He-Man – najpotężniejszy człowiek we wszechświecie – zawzięcie bronił Posępnego Czerepu, a jego walkę ze złymi mocami Szkieletora śledził cały świat. Teraz, świętując 40. urodziny, marka wraca na rynek.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/scrabble-nowe-logo-kolorystyka-worki-plansze-literki ##

Cezary Pazura w roli He-Mana

Premierze figurek kolekcjonerskich towarzyszy humorystyczna kampania digital. W pierwszym, 75-sekundowym spocie w rolę Szkieletora wcielił się Janusz Chabior. Pod koniec maja ukazał się kolejny odcinek materiału, w którym w roli He-Mana wystąpił Cezary Pazura.

Bohaterowie zostali osadzeni w czasach współczesnych – Szkieletor do spotkania po latach przygotowuje się na siłowni, ćwicząc przy tym choreografię na imprezę urodzinową swojego rywala. He-Mana podglądamy w luksusowej willi, kiedy wraz z asystentami planuje swoje 40. urodziny. Jesienią odbędzie się premiera trzeciego, finałowego odcinka krótkiej serii, w którym dojdzie do konfrontacji kultowych bohaterów.

Jednocześnie na platformie Netflix emitowany jest serial animowany dla młodych widzów "He-Man i Władcy wszechświata".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lalki-barbie-zrobione-przetworzony-plastik-z-oceanow-barbie-loves-the-ocean ##

Nowe figurki inspirowane kultowymi postaciami z lat 80. są dostępne w dwóch liniach. Pierwsza z nich, Masters of the Universe Origins, to wersja retro, wzorowana na figurkach z lat osiemdziesiątych i skierowana do wiernych wielbicieli, pamiętających markę sprzed lat. Druga linia to He-Man i Władcy wszechświata, figurki inspirowane serialem Netflix, skierowane do nowego pokolenia fanów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu