Mattel zapewnia o bezpieczeństwie swoich zabawek

Producent zabawek Mattel rozpoczął w USA kampanie prasową, mającąprzekonać rodziców, że produkowane przez firmę zabawki sącałkowicie bezpieczne dla ich dzieci.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Koncern zdecydował się na ten ruch po ostatnich doniesieniach natemat zabawek należącej do Mattel marki Fisher Price, do malowaniaktórych użyto farby z podwyższona zawartością ołowiu.

W ukazujących się w New York Times, Wall Street Journal,Financial Times i USA Today ogłoszeniach Robert Eckert, szefkoncernu zapewnia rodziców, że dla firmy "nic nie jest ważniejsze,niż bezpieczeństwo naszych dzieci".

W związku z doniesieniami Mattel wprowadził 3-etapowy systemkontroli, aby mieć pewność, że używane farby pochodzą tylko odsprawdzonych dostawców. Zaostrzone będą także procedury kontrolnegotowych zabawek.

Jak doniosła chińska prasa, właściciel jednej zewspółpracujących z koncernem fabryk powiesił się w zeszłym tygodniuw należącym do firmy magazynie zabawek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?