Matthew McConaughey i Woody Harrelson znowu razem w serialu

Gwiazdy pierwszego sezonu kultowego „Detektywa” ponownie wystąpią razem w serialu. Tym razem będzie to komedia AppleTV+.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Matthew McConaughey i Woody Harrelson znowu razem w serialu
„Detektyw”, HBO

Matthew McConaughey i Woody Harrelson, znani ze świetnego „Detektywa” HBO, zagrają razem w nowym serialu komediowym Apple TV+. Scenariusz komedii, póki co jeszcze bez tytułu, jest zapowiadany jako „szczera historia miłosna dziwnej pary”, która koncentruje się na „dziwnej i pięknej więzi” między dwojgiem aktorów.

Fabuła serialu

„Przyjaźń Matthew i Woody’ego zostaje wystawiona na próbę, gdy ich połączone rodziny próbują zamieszkać razem na ranczu Matthew w Teksasie” – czytamy w oficjalnym streszczeniu.

Z opisu fabuły wynika, że McConaughey i Harrelson zagrają fabularyzowane wersje samych siebie, ale Apple odmówił podania dalszych szczegółów.

Zdobywca nagrody Emmy, David West Read („Schitt's Creek”), stworzy serial i będzie producentem wykonawczym. Read jest także twórcą innego serialu Apple TV+ pt. „The Big Door Prize”, z udziałem Chrisa O’Dowda, którego premiera odbędzie się jeszcze w tym miesiącu.

Dorobek twórczy aktorów

McConaughey i Harrelson ostatnio dzielili ekran jako detektywi z Luizjany, Rust Cohle i Marty Hart, w pierwszym sezonie „Detektywa”, który był emitowany na antenie HBO w 2014 roku. Obaj aktorzy zdobyli nominacje do nagrody Emmy za swoje kreacje.

Zagrali także w filmie z 1999 roku pt. „Ed TV”. Inne seriale McConaugheya to „Eastbound & Down” oraz „Seks w wielkim mieście”. Harrelson po raz pierwszy pojawił się w serialu jako barman Woody Boyd w „Cheers”, wkrótce zagra u boku Justina Theroux w nadchodzącym serialu HBO „Watergate”, opowiadającym historię tzw. White House Plumbers.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu