McCann & MRM będzie w siedmiu krajach promować Starbucks w social media

Agencja kreatywno-strategiczna McCann & MRM wygrała przetarg na obsługę komunikacji sieci kawiarni Starbucks (należącej do koncernu AmRest) w mediach społecznościowych w siedmiu krajach europejskich.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
McCann & MRM będzie w siedmiu krajach promować Starbucks w social media
fot. Shutterstock.com

McCann & MRM będzie wiodącą agencją Starbucksa w zakresie komunikacji w social media w Polsce, Niemczech, Czechach, Rumunii, Bułgarii oraz na Węgrzech i Słowacji. Współpraca ma charakter długoterminowy.

- Dokonując wyboru agencji szukaliśmy u naszego potencjalnego partnera takich cech jak kreatywność, szybkość reakcji na zmieniające się trendy oraz umiejętność wykorzystania najnowszych rozwiązań w obszarze mediów społecznościowych w ramach przyjętej przez nas strategii działania - komentuje Karolina Kobiela, senior new media manager w AmRest.

Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w tym przetargu.

McCann & MRM pracuje już dla inne marki koncernu AmRest - KFC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"