SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McCann Worldgroup przejmuje od Isobar Poland obsługę social media Mastercard

Operator płatności Mastercard powierzył agencji McCann Worldgroup prowadzenie swoich kanałów w mediach społecznościowych. Wcześniej odpowiedzialna była za to agencja Isobar Poland.

Article

Pierwsze działania McCann Worldgroup w ramach nowej współpracy rozpoczęły się już z końcem marca wraz z kampanią „Płać zbliżeniowo do 100zł bez PIN” każdą kartą Mastercard.

W ramach współpracy, agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych dla Mastercard, w tym strategię obecności marki na Facebooku i Instagramie, kreację oraz samą egzekucję treści.

Przez ostatni rok McCann współpracował z klientem w tym obszarze projektowo, odpowiadając m.in. za ideę kreatywną oraz kampanie muzyczne obejmujące takie wydarzenia jak Orange Warsaw Festival, Kraków Live Festival, Open’er Festival i Pol’and’Rock.

- Jesteśmy dumni, że nasz wieloletni partner jakim jest Mastercard, zdecydował się rozszerzyć z nami zakres współpracy. To efekt doskonałej pracy zespołu, któremu z tego miejsca serdecznie dziękuję i wyraz zaufania, zwłaszcza w tych wyjątkowo wymagających czasach – powiedział Wojciech Borowski, prezes zarządu McCann Worldgroup.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Dotychczas za działania w social media dla Mastercard odpowiadała agencja Isobar Poland.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: McCann Worldgroup przejmuje od Isobar Poland obsługę social media Mastercard

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mariola
OK. Byłam przed chwilą na FB. I to jest ta...strategia i kreacja? To żart prawda? : ) Mój Boże....
odpowiedź
User
IsoMan
Oj chyba o 7:26 taki wpis to tylko z agencji która straciła ten budżet...
odpowiedź
User
Mariola
Oj chyba o 7:26 taki wpis to tylko z agencji która straciła ten budżet...
Oj, chyba nie, przyjacielu. Wcześnie wstaję. Po prostu - jak widzę, że coś zmienia się na lepsze - chciałabym to lepsze zobaczyć na oczy, Nauczyć się czegoś, może. BTW - Isobar to dokładnie taka sama wydmuszka zatem - pudło. Ale kombinuj, kombinuj.
odpowiedź