SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Byli dyrektorzy Codemedia otworzyli agencję Media Context

Na rynku działa nowa agencja mediowa Media Context. Utworzyli ją Bartosz Zientek (prezes) oraz Maciej Rzeżuchowski (wiceprezes). Obaj związani byli wcześniej z nieistniejącym już na rynku domem mediowym Codemedia.

Bartosz Zientek i Maciej RzeżuchowskiBartosz Zientek i Maciej Rzeżuchowski

Media Context oferuje planowanie i zakup kampanii we wszystkich mediach. Jak czytamy na jej stronie internetowej, "specjalizuje się w łączeniu  kampanii telewizyjnych i digitalowych, jednak równie sprawnie zaplanuje kampanię w radio, kinie, prasie, czy na outdoorze".

- Świat nie lubi próżni, dlatego stworzyliśmy podmiot w którym chcielibyśmy kontynuować dobre praktyki wypracowane przez nas na przestrzeni wielu lat pracy, które to mogliśmy realizować między innymi w poprzedniej agencji. Do czasu niestety, stąd pod koniec 2019 idea nowego podmiotu,  w którym kilka osób działa z nami właśnie z poprzedniego miejsca pracy, co zapewnia jasną i wspólną wizję tego jak pracujemy, jak chcemy pracować. Znamy się nie od wczoraj - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Maciej Rzeżuchowski, wiceprezes agencji.

Zientek i Rzeżuchowski tworzą Media Context

Bartosz Zientek, prezes Media Context, przed jej założeniem przed prawie osiem lat był związany z Codemedia, z czego ponad sześć jako group account director (dom mediowy złożył wniosek o upadłość w październiku ubr.r.). Wcześniej Zientek był media managerem w MPG.

Maciej Rzeżuchowski w Codemedia pracował niemal sześć lat. Był kolejno media managerem i group account directorem.

Rzeżuchowski w rozmowie z naszym portalem tłumaczy, że zespół Media Context do pełnego zakresu usług planowania i zakupu mediów dokłada "bardziej holistyczne podejście do kampanii jako ogółu, starając się wyciągać wnioski z efektów biznesowych tych działań". - Chcielibyśmy, aby klienci o mniejszych budżetach również mieli dostęp do kompetencji jakie oferują agencje mediowe, jednocześnie utrzymując dla nich najwyższy poziom obsługi klienta - wyjaśnia Rzeżuchowski.

Menadżer nie zdradza, ile osób poza zarządem zatrudnia Media Context oraz dla jakich klientów pracuje.

Dołącz do dyskusji: Byli dyrektorzy Codemedia otworzyli agencję Media Context

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl