SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Grzegorza Hajdarowicza z 81,2 mln zł wpływów i 1,9 mln zł straty netto w br.

Należąca do Grzegorza Hajdarowicza grupa kapitałowa KCI w trzech kwartałach br. zanotowała w segmencie mediowych (obejmującym m.in. spółki Gremi Media, Uważam Rze, Gremi Business Communication i e-Kiosk) 81,17 mln zł wpływów z działalności kontynuowanej i 1,91 mln zł straty netto.

Grzegorz Hajdarowicz, prezes KCI Article

Wpływy zewnętrzne segmentu mediowego KCI od stycznia do września br. wyniosły 80,77 mln zł, przychody wewnętrzne - 400 tys. zł, a wpływy z odsetek - 416 tys. zł. Jego koszty osiągnęły wartość 80,84 mln zł (w tym 77,51 mln zł kosztów zewnętrznych), a podatek dochodowy - 2,24 mln zł. W konsekwencji segment zanotował 330 tys. zł zysku przed opodatkowaniem i 1,91 mln zł straty netto.

Segment mediowy jest obecnie zdecydowanie największym sektorem działalności KCI. W trzech kwartałach br. spółka w segmencie inwestycyjnym miała 10,5 mln zł wpływów z działalności kontynuowanej i 3,5 mln zł straty netto, a w segmencie nieruchomościowym - 3,03 mln zł przychodów i 650 tys. zł zysku netto.

Do segmentu mediowego KCI należy Gremi Media Sp. z o.o. i jej spółki zależne, z których najważniejsze to Gremi Business Communication, e-Kiosk i Uważam Rze (wydające tytuły prasowe „Rzeczpospolita”,„Gazeta Giełdy Parkiet”, „Sukces”, „Uważam Rze” i ich serwisy internetowe oraz zajmujące się dystrybucją prasy cyfrowej).


W trzech kwartałach ub.r. KCI w segmencie mediowym zanotowała 35,69 mln zł wpływów z działalności kontynuowanej i 813 tys. zł zysku netto. Dużo niższe przychody wynikają z tego, że spółka Gremi Media dopiero w połowie roku przejęła część firm mediowych związanych z grupą KCI

Ogółem grupa kapitałowa KCI od stycznia do września br. osiągnęła z działalności kontynuowanej 78,6 mln zł wpływów ze sprzedaży, 81,72 mln zł kosztów operacyjnych i 4,54 mln straty netto.

W samym trzecim kwartale br. zanotowała 24,58 mln zł przychodów ze sprzedaży, 26,35 mln zł kosztów operacyjnych i 3,05 mln zł straty netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Media Grzegorza Hajdarowicza z 81,2 mln zł wpływów i 1,9 mln zł straty netto w br.

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hajdabomber
Chyba trzeba rzucić interes i wrócić do uprawy brazylijskich kokosów. Ale jak ktoś lubi tracić pieniądze to niech się bawi w prasowego magnata.
39 11
odpowiedź
User
ML
Kolejny sukces po przerzuceniu trzech tytułów do internetu : ).
29 9
odpowiedź
User
Wer
Przecież wiadomo, że te dane są dla skarbówki :)Wszyscy wykazują milionowe straty i zamiast w cholerę rzucić taki biznes dalej go pchają. Bujać to my panowie szlachta :)
29 8
odpowiedź
User
Śmietnik
Władza się zmieniła i nie może liczyć na POmoc.
31 8
odpowiedź
User
hmm
digitalizacja tytułów....taa jasne. Który talent w komunikacji wymyślił taki bełkot? Ciekawe kiedy pierwsze, masowe zwolnienia, bo reklama już się zawija widząc co się święci - co z resztą jest zupełnie zrozumiałe
25 9
odpowiedź