SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Markt kontynuuje kampanię "Sponsorujemy kibiców" (wideo)

Ruszył nowy etap kampanii sklepów Media Markt nawiązującej do Euro 2012, w ramach której kibice mogą wziąć udział w konkursie z nagrodami. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z Media Saturn Holding odpowiadają firmy Opus B, Demner, Merlicek & Bergmann, E Net Production i Universal McCann.

Media Markt kontynuuje kampanię

Aby wziąć udział w konkursie, należy nagrać krótki, zabawny i zaskakujący film przedstawiający swój entuzjazm podczas kibicowania. Nagrodą główną jest emisja zwycięskiego filmu w telewizji, w bloku reklamowym poprzedzającym mecz otwarcia Euro 2012 Polska – Grecja oraz nagrody rzeczowe: telewizor 3D marki Samsung o wartości 12 999 zł oraz cztery kamery marki Sony o wartości 2500 zł za sztukę. Filmy można nadsyłać na konkursowy profil na Facebooku, gdzie odbędzie się głosowanie na najlepszy klip.

Kampania informacyjna dotycząca konkursu filmowego potrwa od 14 kwietnia do 15 maja, następnie odbędzie się prezentacja najlepszych filmów i internetowe głosowanie. Zwycięzca oraz osoby wyróżnione zostaną wyłonieni na początku czerwca.

>>> Media Markt: nie sponsorujemy gwiazdorów, tylko kibiców (wideo)

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, prasę codzienną, outdoor i radio.
 


Za koncepcję kampanii, opracowanie i przygotowanie akcji odpowiadają agencje Opus B i Demner, Merlicek & Bergmann oraz E Net Production, a za planowanie i zakup mediów - Media Saturn Holding (właściciel sieci Media Markt) i dom mediowy Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Media Markt kontynuuje kampanię "Sponsorujemy kibiców" (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alexo
Nie mam zaufania do media marktu. ich reklamy mogły oszukać mnie raz, więcej nic tam nie kupię ( wole przez internet bo jest taniej) Zauważyłem na bilbordzie pendrive 8 GB za 15 zł. Podczas rozmowy telefonicznej z infolinią uzyskałem informacje iż te produkty są dostępne. na miejscu okazało się ze ich nie ma!!! Wiec do ich reklam nie mam zaufania tak samo jak ich marce gdzie właścicielem jest niemiecka grupa Metro AG.
8 8
odpowiedź