SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Profil wydał “Smak życia” dla Nestle

Wydawnictwo custom publishing Media Profil na zlecenie firmy Nestle Polska przygotowało pierwszy numer półrocznika “Smak życia”. Tytuł jest lifestylowym poradnikiem skierowanym do aktywnych kobiet.

W liczącym 44 strony magazynie znaleźć można informacje dot. form aktywności,  sposobów relaksu, diet oraz  porady dietetyków i psychologów. Redaktorem prowadzącym pisma jest Anna Suszka.

Pierwszy numer “Smaku życia” ukazał się w nakładzie 27 tys. egz., z czego 25 tys. z nich jest za darmo dystrybuowane w 400 klubach fitness w Polsce, zaś pozostałe 2 tys. egz. można kupić w sieci Empik w cenie 3,90 zł. Do każdego egz. półrocznika dołączane zostało opakowanie płatków owsianych NesVita.

Dołącz do dyskusji: Media Profil wydał “Smak życia” dla Nestle

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tadzik
Graficzna kupa.
odpowiedź