SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mediatak wzmacnia szyki

Do Działu Komunikacji Marketingowej, kierowanego przez Urszulę Chodkowską, jako Project Manager dołącza Katarzyna Rachuta.

Od początku swojej pracy zawodowej związana jest z mediami. W  dziennikach Głos Szczeciński, Głos Pomorza, Dziennik Wschodni  odpowiadała za analizy i badania rynkowe, jak również prowadzenie akcji  promocyjnych ATL i BTL. Jest członkiem PTBRiO.

Jednocześnie na stanowisko Project Managera awansowała Beata Bieniada,  która do tej pory pełniła obowiązki specjalisty ds. marketingu. Dział Komunikacji Marketingowej odpowiada za pozycjonowanie prasy  regionalnej jako ogólnopolskiego silnego  medium reklamowego,  alternatywnego dla dzienników ogólnopolskich. Pakiety Big Power od ponad  roku są najlepiej sprzedającym się ogólnopolskim produktem reklamowym Mediatak, a zainteresowanie prasą regionalną jako silnym i skutecznym  medium stale wzrasta. Projekt Big Power otrzymał nagrodę główną w  konkursie innowacji w mediach i marketingu Media Trendy 2006.

Dołącz do dyskusji: Mediatak wzmacnia szyki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl