SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Meloradio reklamuje się hasłem „Dobra muzyka i wszystko gra”

Z początkiem października rozpoczęła się kampania wizerunkowa Meloradia, którego nadawcą jest Eurozet. Za jej realizację odpowiadają dział marketingu Eurozetu i dom mediowy Zenith.

Article

Hasłem przewodnim wizerunkowej kampanii Meloradia jest liner stacji: „Dobra muzyka i wszystko gra”. Od poniedziałku można również kupić dwupłytową składankę z największymi przebojami: „Meloradio. Dobra muzyka i wszystko gra”, wydanej nakładem Sony Music.

- Chcemy podkreślać muzyczność i przyjemny klimat słuchania Meloradia. To, że Melo pozwala się odprężyć i powoduje, że czas płynie wolniej - mówi Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Spoty promujące stację będą emitowane w wybranych stacjach telewizyjnych, w internecie oraz w kinach (sieci Helios i Multikino). Pojawią się również citylighty, ekrany ledowe, siatki na  autobusach i plakaty w komunikacji miejskiej w 21 miastach, w których nadawane jest Meloradio.

Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet. Planowaniem mediów zajęły się dom mediowy Zenith oraz dział online Grupy Eurozet.

Meloradio to rozgłośnia o profilu „easy listening”, emitująca przeboje ostatnich pięciu dekad i współczesne utwory, które mają wprawiać w dobry nastrój. Stacja zaczęła nadawać na początku września br., zastąpiła w eterze Radio Zet Gold. Wśród prowadzących są m.in. Andrzej Sołtysik, Jarosław Budnik i wróżbita Maciej. Własną audycję na antenie stacji ma także Kayah.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Meloradio reklamuje się hasłem „Dobra muzyka i wszystko gra”

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krasawica
,,Dobra muzyka" zawsze przegra z ,,najlepszą muzyką".
Co jest, czy w Eurozecie naprawdę nikt nie zna podstawowych zasad reklamy?
W sumie to smutne, że już na starcie ,,dobra muzyka" potrzebuje zmiany, ot - choćby dobrej.
34 8
odpowiedź
User
Muzyk
Ludzie!!!!! Zmieńcie mix w podkładzie, bo to kakofonia! Dobierzcie inne numery i wyrażniej je wyeksponujcie. Znów przeładowany spot. Nikt tego nie słyszy?
17 11
odpowiedź
User
Melo
Spot bardzo słaby, ale radio świetne, super muzyka, prowadzący i dużo informacji z regionu.
11 24
odpowiedź
User
2muzyk2
Ludzie!!!!! Zmieńcie mix w podkładzie, bo to kakofonia! Dobierzcie inne numery i wyrażniej je wyeksponujcie. Znów przeładowany spot. Nikt tego nie słyszy?


Jak się bierze za dużo narkotyków, to łatwo usłyszeć kakofonie, nawet tam gdzie jej nie ma. - Pod względem, na który zwrócił uwagę muzyk, wcale nie jest źle. Pozdrowienia!
11 13
odpowiedź
User
lradio
Spot fajny ale do radia, wizualizacja powerpointowa...
12 8
odpowiedź