SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Metaxa i Focus Media Group kolejny rok razem

Agencja Focus Media Group Technologiczny przedłużyła o kolejny rok umowę na obsługę marki Metaxa, należącej do Bols Sp. z o.o.

Kluczowe zadania Focus Media Group to obsługa kreatywna platformy Keep The Moment Metaxa oraz stworzenie skutecznych narzędzi wspierających komunikację z konsumentem. W tym roku cykl Keep The Moment to przeszło 50 imprez, zaplanowanych od maja do października, w takich miastach jak Warszawa, Wrocław, Sopot, Poznań czy Kraków. Imprezy odbywające się w każdy czwartek, upływać będą pod znakiem celebracji życia, dzielenia się emocjami i poznawania niezwykłych pasji, zwykłych ludzi. Gośćmi czwartkowych spotkań z Metaxa będą m.in. Klementyna Bocheńska, założycielka Galerii w Fabryce Trzciny, Marcin Prokop, Kuba Łuniewski oraz  Ewa Cwiżewicz. Atmosferę wypełnią inspirujące dźwięki serwowane przez gwiazdy polskiej sceny muzycznej: Niewinnych Czarodziei, Madame Tinto, Hanna Bernard, Mr Hide, Danny Boy, Ricardo, Tenessee i Wroobla.

W tegorocznych działaniach marketingowych, duży nacisk położono na nową odsłonę serwisu internetowego www.keepthemoment.pl. Kształtem serwisu od strony merytorycznej i wizerunkowej zajął się Focus Media Group we współpracy z Emarketing Experts.  Głównym celem, jaki postawiła sobie agencja, było zwiększenie poziomu interaktywności serwisu w celu budowania społeczności internautów. Wiele atrakcyjnych funkcji takich jak fora, blogi, personalizowane kalendarze imprez klubowych cyklu Keep The Moment, mają zachęcić internautów do częstego odwiedzania serwisu.

Równolegle z promocją platformy Keep The Moment ruszyły działania w punktach sprzedaży, mające na celu bezpośrednie wsparcie sprzedaży Metaxa. W maju rozpoczął się konkurs konsumencki, w którym nagrodą dla zwycięzców jest 5 ekskluzywnych wycieczek na wyspę Rodos. Konsumenci do końca lipca mogą kupić promocyjne opakowania Metaxa wraz z kuponem konkursowym. Focus Media Group prowadzi również cykliczne działania direct marketingowe, które kieruje zarówno do użytkowników serwisu, jak i do osób biorących udział w promocjach konsumenckich - informuje Sabrina Kotkowska z  Focus Media Group.

Dołącz do dyskusji: Metaxa i Focus Media Group kolejny rok razem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl