Michał Chrościcki dołącza do Bees & Honey

Do zespołu agencji digitalowej Bees & Honey dołączył nowy account manager Michał Chrościcki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Chrościcki dołącza do Bees & Honey
Michał Chrościcki

Chrościcki będzie odpowiadał za prowadzenie projektów klientów agencji, a także wspierał działania strategiczne i PR-owe agencji.

Michał Chrościcki do niedawna pracował jako senior strategist w agencji Love To Talk, gdzie odpowiadał za planowanie działań i strategii komunikacji marketingowej. Absolwent Marketingu Internetowego na SGH.

Wcześniej związany był z agencją Mint Media oraz domem badawczym Brand Fibres (VML Poland), gdzie uczestniczył w projektach m.in. dla Nestle, Unilevera, Lidla, Kompanii Piwowarskiej, mBanku, PKO BP, Perły, Multikina, Develey, Maspex, DHL Express, Maxcom czy Medicoveru.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały