Michał Imbierowicz jedynym polskim jurorem na Golden Drum

Michał Imbierowicz, executive creative director w agencji Havas Worldwide Warsaw, będzie jedynym Polakiem w jury tegorocznego konkursu reklamowego Golden Drum w słoweńskim Portorożu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Imbierowicz jedynym polskim jurorem na Golden Drum
Michał Imbierowicz

Michał Imbierowicz będzie oceniać prace w kategorii Single Channel, czyli reklam zrealizowanych z wykorzystaniem jednego kanału komunikacji.

Temu zespołowi jurorskiemu przewodniczyć będzie Chavo D'Emilio, dyrektor kreatywny w agencji McCann Worldgroup Latin America & the Caribbean, prezes McCann Buenos Aires.

Przewodniczącym jury oceniającego prace w kategorii Multi Channel (wiele kanałów dotarcia) będzie Geoffrey Hanston, chief creative officer i współzałożyciel agencji Happiness.

XXII edycja Golden Drum odbędzie się w dniach 13-16 października br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu