SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Kołodziej dołącza do better. gaming agency

Michał Kołodziej (wcześniej LTTM) dołączył do zespołu better. gaming agency. Jako chief business officer będzie zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów z branży gamingowej i tech oraz rozwojem usług w ofercie agencji.

Michał KołodziejArticle

Michał Kołodziej związany jest z branżą gaming i i influencer marketingu od 2014 roku. Przez ostatnie lata działał w grupie LTTM (Gameset, LifeTube, TalentMedia), gdzie jako chief business officer w agencji Gameset zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za management twórców internetowych (m.in. Remigiusz Maciaszek, Ziemniak, PLKD, Kaluch i Tivolt) oraz realizował kampanie gaming marketingowe dla kluczowych klientów.

Współpracował z takimi firmami jak: Ubisoft, Activision, Electronic Arts, Techland, Cenega, Lenovo, Dell, Acer, Asus, MSI, HP Omen, Coca-Cola, Play, Disney, x-kom, Komputronik. Na nowo utworzonym stanowisku w better. Kołodziej będzie zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów, rozszerzaniem oferty agencji oraz rozwojem biznesu.

Better. gaming agency prowadzi działania z zakresu PR, marketingu i produkcji treści wideo dla branży gamingowej. W lipcu 2022 r. agencja rozpoczęła prowadzić public relations w Polsce dla studia Techland (Dying Light 2 Stay Human). Klientami agencji są również m.in.: CI Games (The Lords of the Fallen), All in! Games (Phantom Hellcat), One More Level (Ghostrunner) czy Assemble Entertainment (seria gier Leisure Suit Larry).

Dołącz do dyskusji: Michał Kołodziej dołącza do better. gaming agency

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl