SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Łukasiewicz szefem działu w Sigma Bis

Michał Łukasiewicz objął stanowisko dyrektora działu social, creative & digital content w agencji mediowej Sigma Bis, należącej do grupy PKN Orlen i grupy PZU. Zastępuje na tym stanowisku Agatę Żychlińską-Hoppe która rozstaje się ze spółką.

Michał ŁukasiewiczArticle

Łukasiewicz raportuje w Sigma Bis bezpośrednio do Artura Muszkieta, członka zarządu i szefa pionu digital w agencji.

Odpowiada za tworzenie  i realizacje strategii social mediowych,  kreatywnych oraz content marketingowych.

Z digital marketingiem związany od prawie piętnastu lat. Posiada bogate doświadczenie z obszaru social media oraz content marketingu. Pracował w czołowych wydawnictwach i agencjach reklamowych. Zarządzał również pierwszą polską platformą do automatyzacji działań reklamowych na Facebooku i Instagramie oraz był odpowiedzialny za komunikację klubu piłkarskiego w mediach społecznościowych.

Do Sigmy Bis przeszedł z zespołu strategii Wirtualnej Polski, gdzie pracował od jesieni 2020 roku jako media strategy manager. Wcześniej pracował w Ringier Axel Springer Polska, był też szefem social mediów w Legii Warszawa i szefem sprzedaży w agencji Socializer.

Michał Łukasiewicz w Sigma Bis zastąpi Agatę Żychlińską-Hoppe, która odchodzi z firmy. W Sigma Bis pracowała od lutego 2020 roku.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michał Łukasiewicz szefem działu w Sigma Bis

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rydzyk
Wielu wyzwań zawodowych Ziomuś, bo wymagających klientów to raczej nie będziesz miał...
odpowiedź
User
Stary znajomy
Szkoda, że w reżimówce Michciu... :/
odpowiedź
User
ziom
czy wraz z zatrudnieniem w Sigmie trzeba zapisać się do PZPR tzn PiSS...dla kolegi pytam
odpowiedź