Michał Olbrychowski będzie odpowiadał bezpośrednio za budowę zintegrowanej oferty grupy, promocję, pozyskiwanie klientów oraz wzmocnienie standardów obsługi projektów. Raportuje do Tomasza Alberskiego, partnera zarządzającego GK+.
- Zawsze głęboko wierzyłem z komunikację zintegrowaną. Jedna strategia, jedna kreacja i implementacja w różnych kanałach. Do tego pełne zrozumienie idei przez wszystkie zespoły pracujące dla klienta. Brak przeciągania liny między poszczególnymi agencjami. To też jeden punkt kontaktu dla klienta. K+ to nie tylko bardzo mocna agencja PR, ale także mocne zespoły strategii, kreacji, mediów i digitalu z silnymi liderami. Moim głównym zadaniem w tym roku będzie usprawnienie procesu przetargowego i obsługi w obszarze projektów zintegrowanych, pozyskanie klientów z budżetami zintegrowanymi, tworzenie nowych produktów na styku kilku spółek kompetencyjnych oraz wsparcie K+ w realizacji strategii na najbliższe lata. Ambicja Grupy K+, jej nowatorstwo, elastyczność oraz odwaga w podejmowaniu decyzji robią wrażenie. Jestem przekonany, że to słuszna ścieżka rozwoju grupy i cieszę się, że będę mógł uczestniczyć w tym procesie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Olbrychowski, chief operating officer Grupy Komunikacja Plus.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-simon-ceo-komunikacja-plus-pr ##
Spółka K+ Group w ramach grupy Komunikacja Plus odpowiada za integrację kompetencji PR, mediowych, kreatywnych oraz badawczych, tj. oferty spółek K+PR, Proomni, Follow Vision i Insight Lab.
Olbrychowski przechodzi z Ogilvy PR Polska
Michał Olbrychowski to menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w usługach doradczych z obszaru komunikacji PR i marketingowej. Przez ostatnie blisko 5 lat kierował agencją Ogilvy PR Polska (dawne Cohn&Wolfe), należącą do międzynarodowego koncernu WPP. Jego obowiązki w Ogilvy PR przejęła tymczasowo Agnieszka Wasilewska, managing director Ogilvy.
Wcześniej Olbrychowski pełnił między innymi funkcję communications consulting w Deloitte Digital oraz pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w agencji Havas PR Warsaw. Jest wykładowcą i jurorem w konkursach branżowych, w przeszłości pełnił funkcję wiceprezesa Związku Firm PR.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/komunikacja-plus-pr-cztery-huby-kompetencyjne-agata-piekarz-urbas-marcin-kuchno-hubert-raczkowski-sebastian-koleda-mateusz-zalewski-jan-jasinski ##
- Konsekwentnie realizujemy strategię biznesową opartą o integrację ośmiu głównych kompetencji w obszarze komunikacji i marketingu. Wierzę, że to jest dobry moment, w którym naszą ekspertyzę warto wzmocnić perspektywą menadżera z wieloletnim doświadczeniem zarządzaniu różnymi podmiotami i głębokim zrozumieniem procesów marketingu zintegrowanego mówi Tomasz Alberski, managing partner GK+.











