SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Sęk chief creative officer w Saatchi & Saatchi

Michał Sęk, dotychczas executive creative director i partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, od września będzie zarządzać działem kreacji Saatchi & Saatchi.

Michał SękMichał Sęk

Do głównych zadań Michała Sęka na stanowisku chief creative officera należeć będą: tworzenie produktu kreatywnego agencji opartego o nowe formy przekazu i rozwiązania technologiczne, takie jak AI i Creative Tech, a przede wszystkim dbałość o najwyższą jakość realizacji dla klientów.

Jak podano w komunikacie "powierzenie Michałowi Sękowi roli chief creative officera Saatchi & Saatchi jest częścią długofalowej strategii, która polega na dostarczaniu klientom kreatywnych idei wykorzystujących wiedzę analityczną, nowe technologie, narzędzia i platformy, by dzięki nim tworzyć angażującą komunikację marek, coraz lepiej dopasowaną do zmieniających się potrzeb ludzi i nowych trendów kulturowych."

- Naszą ambicją jest dostarczanie klientom rozwiązań budujących nowoczesne marki i pobudzających ich potencjał wzrostu, dzięki tworzeniu wartościowych relacji pomiędzy nimi, a ludźmi. Chcemy wykorzystywać możliwości kreowania w nowoczesnym ekosystemie kanałów komunikacji nowatorskich, a także zaskakujących rozwiązań kreatywnych, łączących dane, nowe technologie i platformy oraz zmieniające się potrzeby ludzi i nowe trendy kulturowe. W 2023 roku stawiamy na rozwój nowych obszarów i kompetencji w dziale kreacji, takich jak: Content Creators & Advocacy, Creative Tech, AI Led Solutions. Doświadczenie Michała, jego progresywne i innowacyjne myślenie zarówno w obszarze komunikacji, trendów kulturowych, jak i technologii idealnie wpisują się wizję przyszłości naszej agencji - powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, dyrektorka generalna Saatchi & Saatchi.

- Wspaniale jest wrócić w nowej roli do tak kultowego miejsca, jakim jest Saatchi & Saatchi. Rozwój narzędzi komunikacji nigdy wcześniej nie dawał tylu szans do tworzenia kreatywnego dialogu. Z ekscytacją czekam na możliwość potwierdzenia słynnego motta agencji - Nothing Is Impossible" – powiedział Michał Sęk.

Michał Sęk z agencją 180heartbeats + Jung v Matt związany był przez cztery lata, najpierw w roli dyrektora kreatywnego, a przez ostatnie półtora roku w roli lidera kreacji i designu.

Przez 18 lat pracy w kreacji, zdobył ponad 80 nagród i wyróżnień, między innymi D&AD, Cannes Lions, Clio Music, Clio Sports, Clio Health, Golden Drum, Effie i KTR. Zasiadał w jury konkursu YouTube Works, Golden Drum, Ad Black Sea International Festival, dwukrotnie w jury New York Festivals i wielokrotnie w jury konkursu KTR. Od 2022 roku jest członkiem zarządu KTR. Poza ostatnią agencją 180heartbeats wcześniej pracował w Saatchi & Saatchi, DDB Warszawa i JWT.

Dołącz do dyskusji: Michał Sęk chief creative officer w Saatchi & Saatchi

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wow
więcej korpo-bulszitu, internet wytrzyma
odpowiedź
User
Kolega
Poza konkursowymi pracami nie zrobił ani jednej porządnej kampanii.
Zamęczy tonem każdego. Ględzenie bez końca, symulowanie głębi.
Ale w Saatchi to powinno wystarczyć na trochę.
odpowiedź
User
2012
cwaniak alert
odpowiedź