SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Wilczyński sales managerem w New Age Media

Michał Wilczyński rozpoczął pracę jako sales manager w New Age Media. Wcześniej był związany z AMS.

Na stanowisku sales managera w New Age Media Michał Wilczyński odpowiada za współpracę z domami mediowymi, takimi jak m.in ZenithOptimedia, Equinox, Vizeum, OMD, Macroscope i Media Group. Ponadto zajmuje się bezpośrednią obsługą w zakresie kampanii kinowych firm L’Oreal, Storck, Henkel, Procter and Gamble, Wrigley, Panasonic i Elf Polska.




Poprzednio przez trzy lata Wilczyński pracował jako account manager w należącej do Agory firmie reklamy zewnętrznej AMS. Studia ukończył na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz – podyplomowo – w zakresie zarządzania marką na SGH w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Michał Wilczyński sales managerem w New Age Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl