SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Wiśniewski: z Isobar Poland do Cheil Poland

Michał Wiśniewski objął nowo utworzoną funkcje head of social w Cheil Poland. Wcześniej pracował w agencjach Isobar Poland, Socializer, Mint Media i ARBOinteractive.

Michał WiśniewskiMichał Wiśniewski

W Cheil Poland Wiśniewski będzie kierowanie działem social media oraz odpowiadał za rozwój jego kompetencji.

Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję head of direct sales w agencji Socializer, która po przejęciu na początku br. przez Dentsu Aegis Network została włączona do Isobar Poland (więcej na ten temat). Wcześniej przez rok pracował jako new business manager w Mint Media oraz przez trzy lata w grupie ARBOinteractive, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży bezpośredniej w dziale Facebook Now.

Z branżą reklamy internetowej związany jest od 2009 roku. Współtworzył i realizował kampanie m.in. dla Diageo, EMI Music Poland, FOX International Channels Poland, H&M, Hasbro, Komisji Nadzoru Finansowego, Levi’s, Marks&Spencer, McDonald’s, AXN, Unipetrol, Avivy, Unilevera, PKO BP czy Procter & Gamble.

Jest absolwentem polityki społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Publikuje w mediach branżowych, jest trenerem i prelegentem na konferencjach i szkoleniach z zakresu social media.

Dołącz do dyskusji: Michał Wiśniewski: z Isobar Poland do Cheil Poland

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marta
Wow super! Gratulacje Michał!! Mam nadzieję, że spotkamy się jakoś na Domaniewskiej ;)
odpowiedź
User
Fifcio :)
Niezły PR robią sobie ludzie, nie rozumiem takich artykułów. Chce czytać o ciekawych kampaniach, trendach a nie o tym że ktoś kogo nikt nie zna zmienił pracę :)
odpowiedź