Międzynarodowi filmowcy spotykają się w globalnej kampanii na temat szczepień na COVID-19 (wideo)

Pod hasłem "I do it for" ruszyła globalna kampania zachęcająca do szczepień na COVID-19. Jej bohaterami są międzynarodowi filmowcy, a inicjatorem akcji Picsters.tv.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Międzynarodowi filmowcy spotykają się w globalnej kampanii na temat szczepień na COVID-19 (wideo)

Film i kampania „I do it for" ma podnosić świadomość dostępu do szczepionek SARS-CoV-2 na całym świecie i zachęcać do szczepień. To niezależna kampania stworzona przez międzynarodowych filmowców i kręcona w 12 krajach.

W kampanii pokazano, jak ludzie w jednym zdaniu mówią nam, dlaczego lub dla kogo się szczepią. Suma podanych powodów przypomina nam, o co toczy się gra. Obejmuje zdrowie osobiste lub rodzinne, przyszłość ekonomiczną, aspekty takie jak wolność, przetrwanie naszego ulubionego baru lub klubu piłkarskiego, podróże i tak dalej. Lista jest długa.

Reklama sprawdza to w różnych społecznościach, miastach i krajach na całym świecie. Przyczyna podana przez jedną osobę prowadzi nas do drugiej osoby, podając nam jej powód.

Film działa jak przekaźnik, podkreślając wzajemne powiązania naszych losów w tej zglobalizowanej społeczności. Akcja pro bono została zainicjowana przez Picsters.tv.

Autorzy kampanii zachęcają wszystkich do jak najszerszego udostępniania filmu w mediach społecznościowych i aktywnego udziału w akcji poprzez wskazanie własnych powodów, dla których chcemy się zaszczepić.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu