SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn pokazują, że Forbes jest liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w styczniu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 122 600 egz. (o 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.

Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (ten sam wydawca) - 97 155 egz. a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 70 155 egz.

styczeń

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM122600110370
Playboy9715597426
Logo70155-
Men’s Health Polska-62501

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" miesięczniki CKM i Playboy zanotowały spadek sprzedaży.

2007/2006

styczeńgrudzień
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM122600132586
Playboy97155101453
Logo7015571060
Men’s Health Polska-61300

W styczniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes'  - na poziomie 45 335 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 43 099 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 935 egz. (rok wcześniej 20 854 egz.).

styczeń

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes4533543099
Manager Magazin3093520854

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotowały oba miesięczniki.

2007/2006

styczeńgrudzień
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes4533535802
Manager Magazin3093529588

Podobne informacje - styczniowe dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl