SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn pokazują, że Forbes jest liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w styczniu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 122 600 egz. (o 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.

Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (ten sam wydawca) - 97 155 egz. a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 70 155 egz.

styczeń

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 122600 110370
Playboy 97155 97426
Logo 70155 -
Men’s Health Polska - 62501

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" miesięczniki CKM i Playboy zanotowały spadek sprzedaży.

2007/2006

styczeń grudzień
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 122600 132586
Playboy 97155 101453
Logo 70155 71060
Men’s Health Polska - 61300

W styczniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes'  - na poziomie 45 335 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 43 099 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 935 egz. (rok wcześniej 20 854 egz.).

styczeń

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 45335 43099
Manager Magazin 30935 20854

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotowały oba miesięczniki.

2007/2006

styczeń grudzień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 45335 35802
Manager Magazin 30935 29588

Podobne informacje - styczniowe dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl