SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Milion widzów widowiska „Wielki test” w TVP1

Pięć pierwszych widowisk z cyklu „Wielki test” w sezonie 2017/2018 obejrzało średnio 999 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz „Polacy stulecia”.

fot. tvp Article

Obecnie „Wielki test” na antenie TVP1 oglądać można w środy o godz. 20.25, począwszy od 30 sierpnia br. (widowisko emitowane jest przemiennie z meczami Ligi Mistrzów). Średnia widownia 5 pierwszych quizów wyniosła 999 tys. osób, co przełożyło się na 6,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył quiz „Polacy stulecia”, pokazany 6 września br. Zgromadził on przed telewizorami 1,11 mln oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, osiąga 21,58 proc. udziału. Drugi jest TVN (gł. „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i początek „Azji Express”; 11,09 proc.), a Polsat - TVN (gł. „Świat według Kiepskich” i „Supermodelka Plus Size”; 10,90 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada zdecydowanie najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

W tym sezonie TVP1 widowisko pokazuje w środowe wieczory, a nie w poniedziałki jak to było do tej pory. Audycję poprowadzą dwie pary: Sylwia Dekiert i Maciej Kurzajewski oraz Anna Popek i Przemysław Babiarz.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Milion widzów widowiska „Wielki test” w TVP1

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojtas
No cóź, wiedza zawsze przegrywa z rozrywką. Nie zmienia to faktu, że to bardzo dobry i potrzebny program. Nie o procenty ogladalności w nim chodzi.
17 21
odpowiedź
User
Władek
Powinniście rozszerzyć tabele po TVP1 o tej porze przegrywa z większą liczbą stacji. TV$ ma już bardzo podobne wyniki w grupie komercyjnej i wypadałoby ją dodawać do takich porównać. W porze testów TV4 ma ponad dwa razy więcej widzów w grupie komercyjnej.
7 2
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
No cóź, wiedza zawsze przegrywa z rozrywką. Nie zmienia to faktu, że to bardzo dobry i potrzebny program. Nie o procenty ogladalności w nim chodzi.

Zgadzam się. To jest program zdecydowanie misyjny i totalną głupotą jest rozliczanie tego typu programów ze słupków oglądalności. Nic złego się nie stało, że program misyjny propagujący wiedzę przegrał w słupkah oglądalności z jakimiś komercyjnymi odmóżdżającymi gniotami dla masowej widowni.
14 14
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
Po raz kolejny TVPiS przegrywa wszystko, co jest do przegrania xD
13 11
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
Powyższy wpis o godzinie 10:03 nie jest moim wpisem!
To napisał lewacki podszywacz, który jak zwykle musiał popełnić jakąś wpadkę i sam siebie zdemaskować! Lewacki podszywacz chyba nie wie, że na końcu zdania należy stawiać kropkę, a nie jakieś xD. Hahahahaha, co za sromotna wpadka! Zaplułem sobie ze śmiechu ekran laptopa! Tak mnie ten podszywacz rozbawił swoją porażką!

Przypominam, że podszywanie się pod inne osoby (szczególnie tak ważne i zacne, jak moja osoba) jest nie tylko lewackie, ale też nieeleganckie i dziecinne, a przede wszystkim jest żałosne! Aż tak bardzo jesteś pusty, że nie potrafisz podpisać się własnym nickiem? Twoje zachowanie trąci jakimś 12-letnim gimnazjalistą, który ma twarz całą w pryszczach i jest sfrustrowany na cały świat, bo mamusia mu komputer odcięła, a z taką pryszczatą twarzą wstyd się na mieście pokazywać... Naprawdę - taki poziom reprezentujesz, podszywając się pode mnie! Ale i tak mnie nie "wykurzysz", bo ja triumfuję i trwam!
3 6
odpowiedź
User
Karol
Rozumiem z wypowiedzi, że definicja programu misyjnego jest taka, że to "program, którego nikt nie ogląda ale nie szkodzi, że się na niego wydaję kasę". Czyli można założyć, że czym mniej ludzi ogląda dany program tym jest bardziej misyjny?
10 2
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
Konserwatywne wartości to dno.
5 3
odpowiedź
User
MGM
Rozumiem z wypowiedzi, że definicja programu misyjnego jest taka, że to "program, którego nikt nie ogląda ale nie szkodzi, że się na niego wydaję kasę". Czyli można założyć, że czym mniej ludzi ogląda dany program tym jest bardziej misyjny?


Idąc tym tropem, Wiadomości z miesiąca na miesiąc są coraz bardziej misyjne :p
6 1
odpowiedź
User
Piotrek
Kiedyś w TVP królowały benefisy znanych osób. Teraz Wielkie testy, których formuła - dla mnie - jest nudna jak flaki z olejem. Robią spędy osobistości i siedzą bo ich zaprosili. Ciekawe kiedy będzie test o prezesie?
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry