SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mindshare dla Randstad

Dom mediowy Mindshare wygrał przetarg na obsługę globalnego budżetu medialnego firmy Randstad.

Wartość budżetu drugiej największej na świecie grupy rekrutacyjnej szacuje się na ponad 56 milionów euro. Zarządzało nim będzie biuro należącej do holdingu WPP Group agencji w Amsterdamie.

Przyszłoroczna aktywność medialna Randstad ma być skoncentrowana na rynku holenderskim, francuskim, belgijskim, polskim, szwajcarskim, niemieckim oraz australijskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mindshare dla Randstad

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl