SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MindShare nagrodzony

Nagroda za najlepsze wykorzystanie internetu dla MindShare

26 lutego 2004 podczas uroczystej gali w Hotelu Westin w Warszawie ogłoszone zostały wyniki czwartej edycji Media Trendu - Konkursu Innowacji w Mass Mediach. Jak co roku, patronat nad imprezą objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA - Oddział w Polsce), a jej organizatorem była Eskadra.

Celem konkursu jest wyłonienie ubiegłorocznych innowacji, które znacząco wpłynęły na sytuację na polskim rynku mediów oraz najlepszych kampanii reklamowych stworzonych przez domy mediowe.

Nagrodę za "najlepsze wykorzystanie Internetu" otrzymał Dom Mediowy MindShare Polska za kampanię dla Nike. Nagrodę odebrała Anna Sakowicz, dyrektor mOne, specjalistycznego działu MindShare zajmującego się komunikacją typu one-to-one. mOne to pierwsza i największa światowa struktura, działajaca na 45 rynkach, integrująca wiodące rozwiązania w zakresie mediów cyfrowych m digital (pod tą nazwą istniała do 2003 roku) z doświaczeniem OgilvyOne w zakresie marketingu bezpośredniego. W Polsce istnieje od maja 2000 roku, działa bez użycia pośredników.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MindShare nagrodzony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl