SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Mindshare Polska tworzy dział Shop+, szefem Łukasz Sztuczyński

Agencja mediowa Mindshare Polska (GroupM/WPP) wyodrębniła dział Shop+, który ma integrować oferowane przez firmę usługi konsultingowe, strategiczne, contentowe, partnerskie i performance’owe. Szefem nowej struktury jest Łukasz Sztuczyński, poprzednio związany z agencją Hypermedia.

Łukasz Sztuczyński Article

Oferta Shop+ ma być zgodna z multichannelowym podejściem do rozwoju biznesu. Obejmuje cztery główne obszary: strategia i konsulting (rozwój oferty i produktów e-commerce poprzez consulting oraz działania typu marketing automation czy research), partnerstwa (nawiązywanie współpracy z największymi platformami typu e-retail i marketplace w Polsce), kreacja (stworzenie najwyższej jakości treści do kampanii) oraz marketing (zintegrowanie performance marketingu ze wszystkimi procesami sprzedaży internetowej).

Shop+ będzie blisko współpracować z innymi strategicznymi działami Mindshare Polska,

- Widząc, w którym kierunku ewoluuje zdigitalizowany oraz nasycony rynek, wyszliśmy naprzeciw potrzebom naszych klientów i podjęliśmy strategiczną decyzję o stworzeniu zupełnie nowej struktury. Połączyliśmy twarde kompetencje wszystkich działów z agencyjnym know-howem i wykreowaliśmy dedykowaną komórkę, integrującą procesy e-commerce. To nowatorskie i kompleksowe podejście przyniesie bezpośrednie korzyści naszym klientom, zarówno w budowie ich wizerunku poprzez rozwinięty content, jak i we wzroście biznesu poprzez digital marketingowe działania - komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Nowym działem zarządza Łukasz Sztuczyński. Poprzednio pracował w agencji Hypermedia (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) jako e-commerce delivery team leader. Ma wiele lat doświadczenia w działaniach contentowo-developmentowych dla klientów z branży handlu internetowego, był też związany z firmami Learning Systems Poland i BPO Poland.

Według danych z KRS w 2017 roku Mindshare Polska zanotował wzrost przychodów o 1,1 proc., do 411,13 mln zł. Jednocześnie strata netto firmy zmalała o 55 proc. do 2,09 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska tworzy dział Shop+, szefem Łukasz Sztuczyński

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JP
Oferta Shop+ ma być zgodna z multichannelowym podejściem do rozwoju biznesu. Obejmuje cztery główne obszary: strategia i konsulting (rozwój oferty i produktów e-commerce poprzez consulting oraz działania typu marketing automation czy research), partnerstwa (nawiązywanie współpracy z największymi platformami typu e-retail i marketplace w Polsce), kreacja (stworzenie najwyższej jakości treści do kampanii) oraz marketing (zintegrowanie performance marketingu ze wszystkimi procesami sprzedaży internetowej

Jak by to brzmiało w języku polskim? Co za obciach...
2 0
odpowiedź