SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MindworxPolska wspiera społeczną kampanię

"Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) konsekwentnie realizuje założenia społecznej kampanii "Postaw na swoim! - przedsiębiorczość", organizowanej w ramach programu "Marketing dla Przyszłości"

Jesteś studentem, uczniem, początkującym przedsiębiorcą? Chciałbyś się dowiedzieć, jak napisać biznes plan? Odwiedź koniecznie witrynę http://www.postawnaswoim.pl, na której już od 24 lutego 2005 roku znajdziesz "Biznes Plan"- bezpłatne, profesjonalne szkolenie przygotowane przez firmę mindworx Polska.

"Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) konsekwentnie realizuje założenia społecznej kampanii "Postaw na swoim! - przedsiębiorczość", organizowanej w ramach programu "Marketing dla Przyszłości". - mówi Paweł Kowalewski, Prezes IAA "Bezpłatne udostępnienie szkoleń e-learningowych firmy mindworx, jest tego najlepszym dowodem" - podkreśla Paweł Kowalewski.

Szkolenie "Biznes Plan" uczy, w jaki sposób opracować biznes plan, m.in. jak przygotować opis przedsięwzięcia, jak dokonywać analizy marketingowej, finansowej, jak zrobić opis realizacyjny. Przedstawia strukturę takiego planu, jego kształt, treść, język i formę graficzną. A co najważniejsze, pozwala opracować swój własny biznes plan.

Dzięki czytelnemu i przejrzystemu menu łatwo można poruszać się po kursie. Intuicyjna nawigacja sprawia, że szkolenie jest proste w obsłudze i można się skupić na jego treści.

Cały materiał podzielony jest na 10 lekcji, aby umożliwić przerabianie kursu partiami. Nauka jest ciekawa - w szkoleniu znajduje się mnóstwo przykładów, ćwiczeń i zadań.

 "Ogromnie się cieszę, że mindworx Polska zdecydował się na wsparcie kampanii "Postaw na swoim - przedsiębiorczość". - podkreśla Paweł Kowalewski, Prezes IAA w Polsce. "Serwis internetowy kampanii www.postawnaswoim.pl, którego podstawowym zadaniem jest dostarczanie praktycznej wiedzy potrzebnej początkującym przedsiębiorcom, może od teraz też ich szkolić, co jest niezwykle ważne." - dodaje Paweł Kowalewski

Sponsorem kampanii jest firma Kulczyk Holding, patronem Merytorycznym Polska Rada Biznesu, patronat medialny objął dziennik "Rzeczpospolita", natomiast Agencja V&P odpowiada za strategię i kreację programu.

Dołącz do dyskusji: MindworxPolska wspiera społeczną kampanię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl