Minima dla Metropolii

Agencja Minima przygotowała projekty kampanii launchowej dlaczasopisma Metropolia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Metropolia to miesięcznik prezentujący nieznane dotąd obliczePoznania. Publikuje wywiady z wybitnymi, często nie znanymiszerszej publiczności, artystami i aktywistami - mieszkańcamiPoznania. Jest miejscem dyskusji o przyszłości miasta i jego drodzedo czołówki europejskich metropolii.

W ramach kampanii agencja Minima przygotowała layouty prasowe,citylighty oraz projekt papierowego samolotu. Ten ostatni zostałwykorzystany na potrzeby akcji ambientowej, polegającej nazrzuceniu ów samolotów z wieżowca Akademii Ekonomicznej i innychwysokich budynków Poznania z zaproszeniem na dyskusję o przyszłościmiasta. Papierowy samolot jest bezpośrednim przeniesieniem elementuogłoszenia prasowego, w środowisko miejskie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały