MiniMini+ pokaże seriale w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami. „Pilotażowy projekt”

W maju kanał dziecięcy MiniMini+ będzie emitować seriale animowane „Tupcio Chrupcio”, „Duzersi” oraz „Peg+Kot” w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
MiniMini+ pokaże seriale w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami. „Pilotażowy projekt”

- Wprowadzenie na antenę MiniMini+ trzech tytułów z możliwością oglądania ich w wersji oryginalnej z polskimi napisami to projekt pilotażowy w kanałach dziecięcych, ale chcemy go kontynuować - mówi Marta Szwakopf, dyrektor kanałów dziecięcych platformy nc+.

Stacja tłumaczy, że dzięki możliwości oglądania bajek w wersji oryginalnej mali widzowie będą oswajać się z językiem obcym, a także nauczą się nowych słówek i zwrotów oraz utrwalą te, które już znają. Dodatkowym udogodnieniem jest odbiór treści przez dzieci niesłyszące i niedosłyszące.

Na razie na antenie MiniMini+ emitowane będą trzy seriale z polskimi napisami. Od maja dzieci obejrzą „Tupcio Chrupcio” (emisja codziennie o godz. 8.15 oraz od niedzieli do piątku o 18.50), „Duzersi” (codziennie o godz. 9.20 i 17.35) oraz „Peg+Kot” (codziennie o godz. 6.40 i 15.55 oraz w weekendy o 10.00). Kolejną animację w języku angielskim stacja pokaże w lipcu i będzie to „Stacyjkowo”.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od 1 września 2014 roku do 24 lutego 2015 roku udział kanału MiniMini+ w rynku telewizyjnym wyniósł 2,32 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication