Mają 7,7 tys. sklepów na świecie. Po kilku latach wracają do Polski

Miniso, ogólnoświatowa sieć sklepów z artykułami lifestyle’owymi, wchodzi ponownie na polski rynek. 1 sierpnia otworzy swój pierwszy sklep z zabawkami kolekcjonerskimi w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Mają 7,7 tys. sklepów na świecie. Po kilku latach wracają do Polski
mat.pras.

Sklep, oferujący popularne winylowe pluszaki z uwielbianymi postaciami, m.in. z disneyowskich serii Stitch i Myszka Miki, to kolejny krok w europejskiej ekspansji MINISO, która posiada już ponad 7,7 tys. sklepów w ponad 110 krajach. Nowy sklep tej marki o powierzchni 70 metrów kwadratowych będzie zlokalizowany na parterze Złotych Tarasów

W sklepie dostępna będzie szeroka gama najpopularniejszych linii zabawek i minizabawek kolekcjonerskich Miniso, w tym blind boxów, oraz winylowych pluszaków z kolekcji Stitch, Gen Z Street i Eat Something Before You Sleep. Nie zabraknie też produktów inspirowanych znanymi globalnymi franczyzami, takimi jak Sanrio i Harry Potter. 

Sklep utrzymany w futurystycznej, niebieskiej kolorystyce wykończono materiałami reagującymi na światło oraz złotymi akcentami, nawiązującymi do charakterystycznego, falistego szklanego dachu Złotych Tarasów. Gości przywita duża figurka Stitcha umieszczona w witrynie przy wejściu.

Będzie to pierwszy w Polsce sklep detaliczny specjalizujący się w blind boxach i zabawkach kolekcjonerskich. Oprócz wspomnianych wcześniej kolekcji dostępna będzie także seria winylowych pluszaków Miniso Stitch, która odniosła ogromny sukces w Stanach Zjednoczonych, Azji Południowo-Wschodniej i Kanadzie, a także oficjalne kolekcje Disneya: Mickey Fun Crash z Myszką Miki oraz Naughty Party z Kubusiem Puchatkiem. 

Miniso było już w Polsce

To powrót marki do Polski - otworzyła u nas kilka sklepów w 2018 roku, jednak pandemia zatrzymała rozwój sieci jej sklepów w kraju nad Wisłą i spowodowała, że opuściła ona Polskę. 

We wrześniu Miniso planuje otwarcie drugiego sklepu w Złotych Tarasach, o powierzchni tysiąca metrów kwadratowych, oferującego pełną gamę produktów lifestyle’owych – od artykułów gospodarstwa domowego po akcesoria modowe i zabawki. Marka przygotowuje się do zaoferowania polskim konsumentom jeszcze szerszego wyboru produktów kolekcjonerskich. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu