SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Rdest i Leszek Kuzaj w kampanii Ministerstwa Finansów promują aplikację e-Toll

Pod hasłem hasłem „Komu w drogę, temu e-TOLL” ruszyła kampania informacyjna Ministerstwa Finansów, poświęcona systemowi poboru opłaty elektronicznej e-TOLL. Akcję przygotowały Yellow Crocodiles i Filmokracja.

Article

Hasło kampanii „Komu w drogę, temu e-TOLL” wcześniej było wykorzystywane w spotach radiowych adresowanych do kierowców autobusów i samochodów ciężarowych.

„Komu w drogę, temu e-TOLL”

Grupą docelową nowej odsłony kampanii są kierowcy samochodów osobowych, zaś jej celem jest poinformowanie o wprowadzeniu nowego systemu poboru opłat drogowych e-TOLL, przedstawienie głównych zasad jego funkcjonowania oraz zalet i udogodnień dla użytkowników odcinków autostrad A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica.

Działania w mediach obejmują: telewizję, radio, digital, outdoor, materiały drukowane, produkcję standów na bramki autostradowe oraz kampanię w aplikacji drogowej Yanosik. W

 ramach kampanii powstał m. in. spot telewizyjny „Komu w drogę, temu e-TOLL”. Akcja spotu rozgrywa się na bramkach autostradowych, a w role głównych bohaterów wcielili się: utytułowany kierowca rajdowy Leszek Kuzaj oraz Gosia Rdest – pierwsza i jak dotąd jedyna Polka uczestnicząca w wyścigach samochodowych W Series.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Za jej kreację odpowiada Yellow Crocodiles, natomiast realizację spotu powierzono domowi produkcyjnemu Filmokracja, który ma na koncie produkcje dla takich marek, jak: Renault, Nationale Nederlanden, Tchibo czy Carlsberg Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Rdest i Leszek Kuzaj w kampanii Ministerstwa Finansów promują aplikację e-Toll

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tg
znakomity pomysł - do kampanii dla zwykłych kierowców wykorzystywać twarze ze sportów motorowych...
0 0
odpowiedź